עצוב: אביו של גבי גאון, ראש מועצת מזכרת בתיה, הלך לעולמו

גבי גאון על אביו: יהודי חכם, איש של תורה ומצוות, חרוץ, צנוע ונעים הליכות, תמיד עם מאור פנים, אשר בחר בצעירותו להשאיר מאחור עולם שלם בכדי לעלות לישראל ולהגשים את חלום הדורות – “בשנה הבאה בירושלים הבנויה”

אהרון שבתאי גאון – אביו של גבי גאון, ראש מועצת מזכרת בתיה, הלך לעולמו. הוא יובא למנוחות הערב (רביעי) בשעה 22:00 בבית העלמין באשדוד.

גבי גאון כתב בחשבון הפייסבוק שלו: “אבא שלנו, אהרון שבתאי בן אברהם ושרה, הלך מאיתנו היום לבית עולמו. יהודי חכם, איש של תורה ומצוות, חרוץ, צנוע ונעים הליכות, תמיד עם מאור פנים, אשר בחר בצעירותו להשאיר מאחור עולם שלם בכדי לעלות לישראל ולהגשים את חלום הדורות – “בשנה הבאה בירושלים הבנויה”. יחד עם אמא תמר, שתבדל לחיים ארוכים וטובים, גידלתם אותנו לאהבת אדם, העם והארץ. אבא, נוח על משכבך בשלום יחד עם הוריך, אחיך משה, ואחיותך מרים ואסתר. תשמרו עלינו מגן עדן והיו מליצי יושר עלינו ועל כל עם ישראל. ת.נ.צ.ב.ה.”.

◼️ לקבוצת חדשות מזכרת בתיה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קרית עקרון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רחובות בווטסאפ לחצו כאן

◼️  לקבוצת חדשות נס ציונה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן