news08.net/ads.txt

עצומה חדשה ברשת: דרישה בהכרה ממלכתית וחשיפת האמת בפרשת הילדים החטופים

עצומה חדשה הועלתה לרשת בימים האחרונים ובמרכזה הדרישה בהכרה ממלכתית וחשיפת האמת בפרשת הילדים החטופים.

כך נכתב בעצומה עליה חתמו למעלה מ-1,200 איש כאשר היעד הוא 100,000 חתימות: פרשת הילדים החטופים מימי קום המדינה אינה “פרשה של תימנים”, אלא כתם שחור על הדגל הכחול-לבן; אשמה קולקטיבית וכשל מוסרי מקיף ומתמשך. משפחות הילדים החטופים דורשות לחשוף את האמת כולה, לפרק אותה, להבין אותה, לבכות אותה ולצעוק אותה. בסוף אולי גם לסלוח עליה. אזרחי מדינת ישראל דורשים היום ממשלת ישראל הכרה ממלכתית בפרשה ומהלך אמיתי של אמת ופיוס. הגיע הזמן להגיד את האמת!”.

פרשת היעלמותם של ילדי תימן והבלקן נשארה כפצע כואב בגופה של האומה כולה. הוויכוח התמידי על מה שהתרחש בתחילת שנות ה-50, העדויות הסותרות, ההורים שמחכים לילדיהם שיחזרו, והאחים שעוד מחפשים את אחיהם, אחרי שהוריהם הלכו לעולמם בלי לדעת מה עלה בגורלם. עם השנים קמו עמותות שניהלו מאבקים לחשיפת האמת ודרשו צדק וריפוי, אך גורלם של מאות ילדים נותר עלום.

לעצומה לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן