news08.net/ads.txt

עצומה: לאסור כניסת עברייני מין ואלימות מורשעים לעיר

עצומה חדשה הוקמה בימים האחרונים הקוראת לאסור כניסת עברייני מין ואלימות מורשעים לעיר אילת – זאת בעקבות הגילויים בפרשת האונס בבית המלון באילת, לפיהם חלק מהחשודים הינם עברייני מין מורשעים. 

“פעם היה נוהג לשלוח עבריינים מורשעים לאילת כדי להרחיקם מהחברה, הזמנים השתנו ואילת הפכה לעיר תיירות שוקקת המעניקה בין היתר תחושת ניתוק וחופש”, נכתב בעצומה, “אלא שלא כל אחד מפרש את תחושת הניתוק והחופש כדי להנות מחופשה תמימה, יש מי שרואים באווירת החופש, בצפיפות ובחוסר החשדנות והעירנות של הנופשים – כר פורה למסעות צייד. לכך צריך לשים סוף ומהר, חסימת העיר בפני עברייני מין ואלימות ולו לתקופה מוגבלת כחלק מהעונש או עפ”י חקיקה מתאימה גם תסייע רבות לכך שאילת תהיה מקום בטוח יותר וגם תרתיע באופן כללי את מי שחושבים לבצע את העבירות הנ”ל ביודעם שלא בהכרח שהמחיר שישלמו יוגבל רק לעבודות שירות, מאסר על תנאי או עסקה אחרת. חיתמו על העצומה וכך נקדם את הביטחון בעיר אילת ובכלל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן