עצרת מרכזית להשבת החטופים בדימונה

בדימונה נערכה עצרת מרכזית להעלאת המודעות לנושא והרמת הרוח בעם. העצרת ולדה מתוך יוזמה של תושבות דימונה, שרצו לתמוך במשפחות החטופים, בשיתוף העירייה ושותפים נוספים.

בתזמון מרגש עם ההודעה על השבת חלק מהחטופים התקיימה עצרת מרכזית להעלאת המודעות לנושא והרמת הרוח בעם. 

העצרת המרכזית להשבת החטופים נולדה מתוך יוזמה של תושבות דימונה, שרצו לתמוך במשפחות החטופים. הן נפגשו עם יועצת ראש העיר ימית רווח ונשות מקצוע נוספות מידי שבוע לקיים חזרות, לתכנן, ליזום רעיונות, ולחשוב על הפרטים הכי קטנים. עוד ועוד שותפים ושותפות הצטרפו לקיום העצרת והתוצאה הייתה מרגשת.

בעצרת הוצג מיצג אנושי בהשתתפות תושבות דימונה, שירי תקווה עם הקונסרבטוריון העירוני, שיר תפילה מרגש עם ילדי גן “התקווה”, ציורים בצל הלחימה, שירים להרמת המורל עם רגב הוד בביצוע השיר החדש שלו “שבעה באוקטובר”. מיצג של בתים מנייר מכל גני הילדים בעיר מלאים במכתבי תמיכה וציורים ומיצג השבת החטופים של תנועת הצופים בעיר. ומיצג המרכזי- מגן דוד ענק המורכב מ-2,000 נרות.

המסר שעבר היה חד משמעי – שום דבר לא ישבור אותנו! עם ישראל חי. אנחנו נדליק את האור בעם.

רה”ע בני ביטון אמר בעצרת: “כולנו כאן מתפללים להשבתם של החטופים, הערב הזה משקף את הרוח בעם ישראל. צעירים וצעירות, נשים וגברים, כולנו כאן כדי להתפלל להשבת החטופים. אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה והשותפים והשותפות שלקחו חלק; ליועצת ראש העיר לקידום שיוויון מגדרי ימית רווח, קבוצת מאמאנט, צוות רשת המרכזים הקהילתיים ובמיוחד אגף הקהילה, תנועות הנוער, עובדי ועובדות עיריית דימונה והקפ”ד, מרכז הצעירים, צוותי החינוך וההוראה. ובעיקר לתושבות העיר אשר הובילו את העצרת.”

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ערן
ערן
7 months ago

לא נכתב ולא צולם כל קהל באירוע המרכזי
לא אתפלא אם לא נכח שם איש

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ערן
ערן
7 months ago

לא נכתב ולא צולם כל קהל באירוע המרכזי
לא אתפלא אם לא נכח שם איש

דילוג לתוכן