news08.net/ads.txt

ערב אחים מיוחדים יצא לדרך בלוד

מיזם חדש של איש התקשורת והסופר עמיעד טאוב ואשת התקשורת והיוצרת הדוקומנטרית, טליה פלד קינן מערוץ 13 בנושא עולמם של אחים לילדים עם צרכים מיוחדים יצא לדרך במועדון נחמ”ד בלוד.

הערב שנערך במועדון נחמ”ד בראשותו של איל כהן, כלל את הקרנת הסרט שיצרה העיתונאית פלד קינן על עולמם של אחים לילדים מיוחדים, (הסרט שהוקרן בערוץ 10  מביא לראשונה בתיעוד מרגש במיוחד את סיפורם של האחים שמתמודדים עם אח עם מגבלה שכלית) את ”מאחורי הקלעים של ספר הילדים ”אחי מיוחד” שחיבר עמיעד טאוב ועוסק ב-12 סיפורים שונים של התמודדויות עם לקויות ומוגבלויות שונות וכן פאנל בהשתתפות היוצרים ומתן כלים להתמודדות שלך משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים.

לערב שארח יו”ר נחמ”ד בלוד, אייל כהן, הגיעו עשרות משפחות שהתרגשו עד דמעות וכן חברת מועצת העיר, עו”ד אלמז זרו יאלי,  שירן בוקרה ג’רבי- מנהלת אגף פרוייקטים בעירייה, יעל רוזנטל- מנהלת הטיפול הנקודתי, הילי יהלום- מנהלת מחלקת חינוך מיוחד, אורית עופר- סמנכ”לית רשת המתנסים בלוד, אבי סרוסי יו”ר וחברי הנהגת ההורים העירונית, וראש העיר עו”ד יאיר רביבו שנשא דברים, בירך על היוזמה וסקר את פעילות העירייה למען משפחות עם צרכים מיוחדים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן