news08.net/ads.txt

ערב ההתרמה של מעגל נשים רחובות נס-ציונה התקיים, ללא לוסי אהריש שנתקעה בפקקים

ערב ההתרמה של מעגל נשים רחובות נס ציונה שהתקיים בסוף השבוע היה מוצלח אם כי לא כמתוכנן. “עקב המהומות והפקקים הנוראיים לוסי אהריש לא הצליחה להגיע לאולם מופת ברחובות”, סיפרה אסתי כהן, יו”ר המעגל לחדשות אפס שמונה,  “אך לפני שהבנו זאת חשבנו שעוד נצליח לקיים את הערב שתכננו”.

מעל 250 איש התכנסו באולם מופת לערב ההתרמה בזמן שרבים הודיעו ברגע האחרון שהם תקועים בפקקים ולא מצליחים להגיע. הערב התקיים במעמד חברת המועצה אוה גור – מחזיקת תיק מעמד האישה בעיריית רחובות, חברת המועצה אורית שרגאי – מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות, עו”ד שמואל בר דאנזאן – מחזיק תיק שירותים מיוחדים ומכובדים נוספים.

כהן: “בתחילת הערב הצגנו את פעילות המעגל עם מצגת קצרה על הפעילות ברחובות ובנס ציונה וגם על הפרויקט עבורו ערכנו את הערב ‘ליצנבולנס’. הגברת אווה גור עלתה לברך ונשאה דברים. התקיימה גם הגרלה של ארוחת בוקר זוגית מתנת קפה ללוש הוגרלה”.

ומה עם הרצאתה של אהריש? כהן מרגיעה. “לוסי, לא הצליחה להגיע ולכן הערב נדחה למועד אחר. האנשים שהגיעו פרגנו ללא סוף לפעילות המעגל והבינו את חוסר האונים – ולכן התפזרו עם חיוך. כולם מחכים לפרסום המועד החדש. אנחנו מודות לכל התומכים, התורמים והבאים ומבטיחים לקבוע מועד חדש ומוצלח הרבה יותר עליו נודיע בנפרד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן