ערב הוקרה שנתי בקבוצת הריצה “רצי דני לוד”

השנה, בגלל המלחמה, יתקיים האירוע השנתי של הקבוצה לזכרו של דני גונן הי”ד, בהוקרה לפצועי ונכי צה”ל וכוחות הביטחון במלחמת “חרבות ברזל”

בתחילת חודש פברואר הקרוב, ייערך בלוד ערב ההוקרה השנתי לזכרו של דני גונן הי”ד. הערב יהיה בסימן מלחמת “חרבות ברזל”, בהוקרה והודיה לפצועי ונכי צה”ל מהמלחמה.

למי שטרם שמע עליה, קבוצת הריצה “רצי דני לוד”, היא פרויקט ייחודי של ריצה והנצחה לזכרו של דני גונן הי”ד. דני היה לודאי בן 25, שנרצח ביוני 2015 בפיגוע הירי בדולב.

הפרויקט לזכרו של דני ז”ל פועל קרוב ל-9 שנים. בקבוצה משתתפים באופן פעיל קרוב ל-100 רצים ורצות – ילדים, נשים וגברים, שנפגשים לפחות אחת לשבוע, לאימון שמחזק את היכולות הספורטיביות והמנטליות של המשתתפים.

השנה, בגלל המלחמה, יתקיים האירוע השנתי של הקבוצה לזכרו של דני גונן הי”ד, בהוקרה לפצועי ונכי צה”ל וכוחות הביטחון במלחמת “חרבות ברזל”.

בין היתר, תתקיים הרצאה של איתן חרמון, נכה צה”ל, קטוע רגל ממלחמת לבנון השנייה, שעבר תהליך של שיקום וצמיחה והפך לאלוף העולם במרתון לקטועי רגליים. לאירוע יוזמנו פצועי ונכי צה”ל מהמלחמה שגרים בלוד והסביבה, לצפות בהרצאתו המאלפת של איתן ולהיפגש עם חברי הקבוצה.

“בשיתוף פעולה של ‘רצי דני לוד’ עם אגף הספורט בעיריית לוד, פעלה בשנה האחרונה קבוצת ריצה למשרתי מילואים פעילים, שנקראת ‘צו ריצה’, אומר גלעד פולק, מנהל הקבוצה ומאמן ריצות ארוכות. “חלק גדול של משתתפי הקבוצה גויסו בשבת של שמחת תורה ה’תשפ”ד, ב-7 באוקטובר 2023. חלקם חזרו לרוץ לאחר ששוחררו, וחלקם עדיין משתתף בלחימה. אנו מייחדים את האירוע הזה גם להם ומוקירים להם תודה. מתפללים לחזרתם של כל השבויים והחיילים הביתה בשלום, מתוך עוצמה ושמירה על כל עם ישראל”.

האירוע יתקיים, אי”ה, במוצאי שבת, פרשת יתרו 3/2/2024. לפרטים נוספים, ניתן להיכנס לקבוצת הפייסבוק של הקבוצה: “רצי דני לוד”, או ליצור קשר בוואטסאפ: 054-6678885 גלעד.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט, כולל ילדים ונוער לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אריאל ב. גולד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן