news08.net/ads.txt

ערב השנה האזרחית בהשראה יפנית בגבעת ברנר: קיושי תציע 3 מנות ספיישל ו-2 קוקטיילים

מסעדת קיושי הכשרה, תציע  לכבוד ערב השנה האזרחית החדשה, 3 מנות פתיחה ‘ספיישל’ יצירתיות במיוחד: פילה ברבוניה מוגש ברוטב קארי אדום, כוסברה, שום וג’ינג’ר– 45 שקלים, סלט שורשים – ג’וליאנים של גזר, קולורבי וסלק טרי, ברוטב הדרים חמצמץ ושמן שומשום עם בוטנים גרוסים, שומשום קלוי ובצל ירוק (39 שקלים), סשימי קינג פיש עם רצועות צנון, סירות עגבניות שרי ורצועות מלפפון מוגש עם  2 סוגי רטבים: רוטב מישמש ורוטב יוזו – 55 שקלים.

לצד מנות הפתיחה תוכלו להנות גם מ 2 משקאות אלכוהוליים בסגנון יפני שיכניסו אתכם לאווירת סוף שנה אזרחית חמימה: פונטש יפני  (יין שזיפים, סיידר תפוחים ומקל קינמון הכל מורתח מוגש  חם) או משקה שפריץ יפני  – ליקר שזיפים  יפני (אומפון)  וסודה. 42 שקלים כל משקה. מנות הספיישל פתיחה יוגשו בערב השנה האזרחית בלבד, בישיבה במסעדה, ביום שלישי 31.12.2019 מהשעה 17:00 ועד הסגירה.

לפני שנתיים על ידי  שי אטיאס, יזם קולינארי שחי ונושם את המטבחים האסיאתיים מזה שנים ועדי מלמד, המביא איתו ניסיון רב  ושתי ידיים נפלאות, שיוצרות מנות סושי טעימות, מקוריות וייחודיות. עוד תמצאו בתפריט מנות רבות מהמטבח היפני עם התמחות בהכנת סושי על כל הסוגים, מגשי אירוח וכמובן מנות ראשונות, עיקריות, מרקים בעונה, סאקה, בירות יפניות בבקבוק או מהחבית ועוד.

“קיושי נולדה מתוך האהבה שלנו להכנת אוכל יפני בכלל וסושי בפרט”. אומרים הבעלים של המסעדה ומוסיפים כי “מהיום שהחלטנו לפתוח את קיושי, אנו מבטאים את האהבה למטבח זה באמצעות היכולות הקולינאריות שלנו ומציעים תפריט המבוסס על המטבח היפני הכולל מנות ברמה הכי גבוהה שיש הן מבחינת חומרי הגלם בהם אנו משתמשים והן מבחינת הטריות והאיכות “.

כערך מוסף לקהל הלקוחות, המנות בתפריט המסומנות כמתאימות לטבעוניים, צמחוניים, ללא גלוטן ומידת החריפות של המנה. בקיושי ניתן להזמין  TA (להגיע ולקחת) או להזמין משלוח ברדיוס רחב.  ניתן להתעדכן בעמוד הפייסבוק של Kiyoshi בכל הפרטים.

KIYOSHI – מטבח יפני וסושי – כשר, כתובת: מתחם הקניות החדש בקיבוץ גבעת ברנר. שעות פעילות ימים א’- ה’: 12:00 – חצות (או עד אחרון הסועדים). שישי -סגור, מוצ”ש –  שעה אחרי צאת השבת ועד חצות (או עד אחרון הלקוחות). טלפון: 08-933-0009

צילומים: שרית גופן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן