ערכות “על האש” חולקו למשפחות בלוד

יוזמה מקסימה של היחידה להתנדבות במחלקה לשירותי קהילה וקליטה של האגף לשילוב חברתי בעיריית לוד, בשיתוף עמותת “להרגיש כמו כולם” – חלוקת ערכות ‘על האש’ לקראת יום העצמאות. עמותת “להרגיש כמו כולם” הוקמה על ידי בני נוער תושבי העיר, ופועלת בלוד כבר יותר מ-15 שנים כשהיא עושה דברים נפלאים במהלך כל השנה. בחג העצמאות האחרון, דאגה העמותה לערכות טעימות שכללו: בשרים, חטיפות ושתייה ויועדו למשפחות הזקוקות לכך, כדי שיוכלו לחגוג עצמאות בשמחה.

מתנדבים רבים הגיעו בשבוע שעבר למתחם החלוקה, וסייעו באריזה ובחלוקת הערכות. בין המתנדבים: סטודנטים מרמת אשכול, גרעין נחשון, ומתנדבים רבים אחרים שנענו ליוזמה ובאו לסייע מכל הלב. עליזה שקד, מנהלת היחידה להתנדבות ביקשה להודות למתנדבי העמותה על פועלם במשך כל השנה בלוד, לתהלה כהן – רכזת ההתנדבות על סיוע לפרויקט ולכל המתנדבים והעוסקים במלאכת הקודש על נתינה ואהבת חינם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן