news08.net/ads.txt

עשרות מתושבי אילת הפגינו נגד חובת הבדיקות וסירבו לעטות מסיכות: “מחר נהיה 400 איש”

עשרות מתושבי אילת הפגינו היום (חמישי) עם שלטים וללא מסיכות במחסום הכניסה לעיר כנגד הדרישה לעבור בדיקת לאיתור קורונה בעת כניסת  אזרחים לעיר. ההפגנה זכתה לתשומת לב רבה מתושבי אילת שצפויים למחות גם מחר.

כאמור, בהתאם לחוק, נדרשים כל הבאים בשערה של העיר להציג בדיקת קורונה שלילית. במסגרת זו, הוחזרו צפונה מאות רכבים שבהם הנוסעים לא הציגו בדיקת קורונה שלילית בתוקף. תושבי אילת לא ראו בעין יפה את החלטת הקבינט ומשרד הבריאות ועשרות מהם הפגינו ללא מסיכות כשהם אוחזים שלטים “מגפה של בדיקות”, “העם דורש חופש בחירה”. המפגינים אף סירבו לבקשת קצין המשטרה לעטות את המסיכה. נעמה, שנטלה חלק במחאה, גערה בהחלטת הגורמים מלמעלה: “אלו הם הזכויות שלנו, איתם אנחנו נולדנו. נראה לכם הגיוני שב-2020 בן אדם נתקע מחוץ לעיר בגלל שהוא לא מעוניין לעבור בדיקת קורונה? מה קורה פה? זה נראה שאנחנו הזויים. חבר’ה להתעורר, להתעורר!”.

ההפגנה שודרה בלייב בפייסבוק וגרפה תגובות רבות מתושבים שהביעו תמיכה. אחת מהתושבות שלקחה חלק מהמחאה הוסיפה. “היום היינו 40 איש במחסום אבל מחר נהיה 400. אסור לתת יד ולאפשר רמיסת זכויות. מתחילים עם בדיקה שהיא פולשנית ולא אמינה ומשם ינסו להגביל אותנו עוד ועוד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן