עשרות תלמידי קריית גת הוכשרו בבניית רובוטים בפרויקט של אינטל

פרויקט של אינטל ומרכז הצעירים “תנופה” הכשיר עשרות מתלמידי בתי ספר היסודיים בעיר בבניית רובוטים ותוכנות

לאחרונה התקיים טקס סיום של פרויקט הרובוטיקה והקוד במעבדת החדשנות של אינטל בקריית גת. המהלך, שנמשך לאורך שנת הלימודים, העניק לכ-70 תלמידים מבתי ספר יסודיים בעיר הזדמנות לרכוש ידע טכנולוגי וליישמו בבניית רובוטים ותוכנות.

האירוע התקיים במרכז הצעירים “תנופה” ובו הוצגו התוצרים המרשימים של התלמידים. בין הנוכחים: התלמידים, ההורים, צוות החינוכי והמלגאים – סטודנטים מקומיים שהוכשרו בסיוע של אינטל והעבירו את המפגשים השבועיים.

את האירוע הפיקה בהצלחה מרובה שני דסה, רכזת מעבדת החדשנות. כבדו בנוכחותם אודליה סבג, מנהלת מרכז הצעירים, ורוני ווינברג, רכזת קשרי הקהילה באינטל, שמהווה מנוע ושותף של הפרויקט במשך 3 שנים.

“הייתה לנו שנה נפלאה בניהול הפרויקט, ראינו את התלמידים נפתחים, מתלהבים ומפתחים מיומנויות חשובות כמו חשיבה ביקורתית, עבודת צוות ויצירתיות. הם למדו על הטכנולוגיה באופן מעשי ובידיים שלהם, והתוצרים שהציגו היום מדהימים״, אומרת דסה, “המטרה שלנו היא להנחיל את החשיפה לטכנולוגיה והחדשנות מגיל צעיר, כדי לטפח את הדור הבא של המוחות המבריקים והיזמים בתחום. אנו גאים לראות את ההשפעה החיובית שיש לפרויקט הזה על התלמידים ומקווים להרחיב אותו גם בשנים הבאות״.

הפרויקט המוצלח מהווה מהלך חשוב של אינטל להנחלת כישורי עתיד לצעירים בעיר, בשאיפה להצית בהם את התפקיד המרכזי של הטכנולוגיה והחדשנות בעולם המודרני.

 

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ אינטל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן