news08.net/ads.txt

פארק המדע ברחובות: חניון חדש נוסף עם כ-50 מקומות חניה; סגן ראש העיר, מרקוביץ’: “אנו פועלים כל העת לאתר מקומות חניה”

עיריית רחובות, באמצעות ה.ל.ר. החברה לפיתוח רחובות, מבצעת עבודות להקמת חניון עירוני חדש ברחוב פייקס בפארק המדע. הקמת החניון החדש היא חלק ממאמצי העירייה על מנת להרחיב את מצאי החניה בפארק. החניון ישרת בעיקר את התושבים אשר מסתייעים ברכבת לצורך נסיעה למקום עבודתם וכן את באי מתחם העסקים פארק המדע. 

כזכור, בחודשים האחרונים נמצא פתרון להרחבת החניון ברחוב פקריס, והוא תוכנן מחדש כך שהתווספו לו כ-60 מקומות חניה לטובת באי הפארק ובאי הרכבת.  כמו כן חניון חדש מוקם ברחוב ענטין בפארק. בתחום זה נערכות פעילויות נוספות מצד ראש העיר והעירייה לאיתור והרחבת חניונים נוספים, כמו למשל מתחת לגשר הרכבת ומקומות נוספים בפארק. למאמץ העירוני בתחום זה מצטרפת פעילות חברי המועצה אבי קינד , מחזיק תיק התחבורה, ופנחס הומינר, יו”ר ועדת חניה, ליצירת פתרונות חניה ברחבי העיר . 

ראש העיר, רחמים מלול: ” אנו עוסקים במציאת פתרונות חניה בפארק ת.מ.ר. – לתושבים באי הרכבת ולבאי הפארק בכלל. פארק ת.מ.ר. הוא אזור תעסוקה ומסחר משמעותי בעיר”.

סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’: “אנו פועלים כל העת לאתר מקומות חניה שישמשו את כל מי שמגיע לפארק המדע, בכל שעות היום. אני רוצה להודות לראש העיר על תמיכתו החשובה בנושא, ולחברת הלר על היוזמה והביצוע”.

חבר המועצה אבי קינד, מחזיק תיק תחבורה: “כמחזיק תיק התחבורה אחת המטרות המרכזיות שהצבתי לעצמי היא הוספה של מאות מקומות חניה בכל רחבי העיר ובדגש על אזורי התעסוקה והמסחר בעיר. נמשיך לקדם יוזמות מעין אלו במקומות נוספים ברחבי העיר. דלתי פתוחה בפני יוזמות נוספות שתושבי העיר יציפו בפני לצורך הקמת חניונים חדשים”.

 חבר המועצה פנחס הומינר, יו”ר ועדת חניה: “החניון החדש בפארק המדע מצטרף לשני חניונים נוספים שכבר הקמנו בשטח הפארק בחודשים האחרונים . אנו מודעים למצוקה הרבה במקומות חניה באזור זה של העיר ולכן נחושים לקדם כמה שיותר פתרונות לטובת באי הפארק והמשתמשים ברכבת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן