news08.net/ads.txt

פוליטיקה בגרוש: האם אנשי הליכוד יצליחו להשתלט על ניהול העיר? – כל האמת בפנים

רחמים מלול ויניב מרקוביץ

בשבוע האחרון מאיימים בוועד העובדים של העיריה ורשת חוויות, המורכבים מאנשי ליכוד, בנקיטת צעדי השבתה נגד הרשת והעיריה.

גורם המקורב לנושא אמר היום (חמישי) כי הליכוד והוועד “מחפשים” את ראש העיר רחמים מלול כאשר הסנונית הראשונה היא לאיים עליו, לכאורה, דרך רשת חוויות שבראשה עומד עו”ד יניב מרקוביץ’, המשנה לראש העיר. בין היתר זאת לאחר שמרקוביץ’ לא הסכים להיעתר לדרישות אישיות של חלק מהמעורבים במו”מ של ההסכם הקיבוצי.

כפי הנראה, ההסכם הקיבוצי הפך לכלי לניגוח פוליטי בראש העיר והוועד הודיע כי בשלב הבא ישבית גם את העיריה. בתוך כך יצוין כי ביום ראשון התקיימה פגישה בה השתתפו נציגי הליכוד המרכיבים את הוועד כאמור לעיל עם מנכ”ל העיריה דורון מילברג ויו”ר הרשת מרקוביץ’ בה הציג הוועד דרישות מפליגות ובעיריה השיבו כי יבדקו את הנושא. בינתיים כאמור, מנסים בוועד, ככל הנראה, להפעיל לחצים לקבלת הכספים דרך הרשת – ואף הוציאו לעובדים הודעה על שביתה אפשרית.

עו”ד יניב מרקוביץ’ לא מתרגש מהנושא ומסר בתגובה: “בימים אלו נערכת רשת חוויות במסגרת פעילותה השוטפת, להגיע להבנות עם העובדים והעיריה, לרבות מימון ההוצאות הכרוכות בהסכם הקיבוצי. נכון להיום, לאחר ישיבה שהתקיימה ביום ראשון השבוע בהשתתפות נציגי העיריה והעובדים ואנו ממתינים לבדיקת כל הנושאים שעלו לדיון. הרשת תפעל בשיקול דעת ובאחריות למען המשך פעילות איכותית לטובת התושבים, כפי שבוצע עד היום”.

עוד יצוין כי, בשבועות הקרובים תיחשף פרשה נוספת הקשורה לאנשי הליכוד ומקורביהם אשר תגרום לרעידת אדמה בעיר. פרטים בקרוב.  

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן