news08.net/ads.txt

פוענח אירוע ירי ופציעתו באורח קשה של תושב רמלה ליד המסגד הגדול בעיר

חקירה מורכבת של צוות חקירה מיוחד במשטרת ישראל, הביאה לפענוח אירוע הירי בתאריך 12/10/19 ברחוב שלמה המלך ברמלה, בו נפצע באורח קשה תושב העיר בן 41.

מחקירת האירוע עלה כי הקורבן היה בדרכו למסגד הגדול בשוק העירוני ברמלה, ובשעת בוקר מוקדמת החנה את רכבו ברחוב הסמוך למסגד. אל הרכב ניגש גבר שירה מספר כדורים אל עבר הקורבן ופצע אותו באורח קשה. החשוד נמלט רגלית והקורבן פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

מיד לאחר האירוע, כוחות משטרה גדולים פתחו בסריקות לאורך נתיב הבריחה של החשוד ובמהלכן נמצא האקדח שעל פי החשד שימש לירי. מהחקירה עלה חשד לפיו הירי בוצע על רקע סכסוך בין משפחות ברמלה. ממצאים שאספו חוקרי המשטרה בזירה, בנתיב הבריחה וניתוח מצלמות האבטחה הביאו לזהותו של החשוד בירי.

בפעילות מבצעית וחקירתית אותר החשוד בירי, והוא נעצר לחקירה בסוף חודש אוקטובר. מעצרו של החשוד, בן 19 מרמלה, הוארך על ידי בית המשפט מעת לעת ועם סיום החקירה הגישה הפרקליטות בסוף השבוע הצהרת תובע, לפיה יוגש כתב אישום כנגד החשוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן