news08.net/ads.txt

פורוורד נבחרת ישראל חתם בהפועל “יוסי אברהמי” אילת על הארכת חוזה עד 2023: “מאמין בדרך של המועדון”

הפועל “יוסי אברהמי” אילת הודיעה אמש (שלישי) על החתמתו של בן קרטר לשנתיים נוספות במועדון. הפורוורד של נבחרת ישראל הגיע לקבוצה במהלך העונה שעברה והפך לשחקן חמישייה קבוע העונה תחת אריאל בית הלחמי.

“אני מאוד שמח להמשיך את הקריירה שלי כאן באילת”, אמר קרטר לאתר הרשמי של המועדון, “אני מאמין בדרך והכיוון שבו המועדון הזה צועד ואני חושב שביחד נוכל להמשיך להצליח. אני מצפה להזדמנות להמשיך להתקדם כשחקן ולעשות את הצעד הבא בקריירה שלי פה”. מאמן הקבוצה, אריאל בית הלחמי, התייחס להארכת החוזה: “היכולת הנהדרת של בן הפכה אותו לאחד הישראלים המובילים בליגה, אני משוכנע שהמנהיגות שלו על המגרש ומחוצה לו תביא רק דברים טובים למועדון”.

הפורוורד בן ה-26.5, שמתנשא לגובה 2.03 מ’, הוא בנו של מייק “המשוגע” קרטר, ששיחק 11 עונות בליגה. קרטר הצעיר הוא בוגר אוניברסיטת מישיגן סטייט 2018, אחרי ששיחק לפני כן שנתיים באורגון ואחת ב-UNLV. מיד לאחר תום הקולג’ הוא נחת בארץ ושיחק תקופה קצרה בהפועל “בנק יהב” ירושלים.

לפני המעבר לאילת שיחק קרטר שנתיים מוצלחת בהפועל עפולה מהליגה הלאומית ובעונה שעברה הוא רשם ממוצעים של 13.0 נקודות, 7.2 ריבאונדים, 3.4 אסיסטים, 1.4 חסימות ומדד 18.3 ב-30 דקות. כמו כן, קרטר זכה ביחד עם אחיו טים במדליית זהב במכביה בשנת 2013 עם נבחרת ארה”ב, כאשר אביהם מייק שימש כעוזרו של ברד גרינברג. לאחרונה הוא זומן לראשונה לסגל נבחרת ישראל וערך בה בכורה במוקדמות היורובאסקט.

בעונה שעברה הוא הצטרף לאילת אחרי הפסקת הלאומית וחידוש ליגת ווינר סל ובשבעה משחקים תרם 8.1 נקודות, 7.7 ריבאונדים ומדד 12.1. העונה הוא פתח בחמישייה בכל המשחקים ועד כה עומד על 7.6 נקודות (42% לשלוש), 4.6 ריבאונדים, 1.3 אסיסטים ומדד 8.5 ב-22 דקות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן