פורסם מכרז להקצאת קרקע לחברות הייטק באזור התעשייה מלאכי טק 

פתיחת מקצה מיוחד להקצאת קרקע בפטור ממכרז באזור התעשייה מלאכי-טק בתימורים | המקצה מיועד לחברות הייטק המעוניינות להקים או להרחיב מפעל בתחום ההייטק

סבב נוסף למכרז עבור חברות הייטק באזור התעשייה מלאכי טק

מלאכי טק מושכת חברות הייטק: 14 מגרשים במכרז חדש. זו הזדמנות לחברות טכנולוגיה עילית להקים או להרחיב מפעל בפטור ממכרז עם הטבות ייחודיות ולהצטרף להצלחה

מינהל אזורי תעשייה במשרד הכלכלה והתעשייה הודיע על פתיחת מקצה מיוחד להקצאת קרקע בפטור ממכרז באזור התעשייה מלאכי-טק בתימורים.

המקצה מיועד לחברות הייטק המעוניינות להקים או להרחיב מפעל בתחום ההייטק.

בין תנאי הסף הם שעל החברה להיות מסווגת כ”טכנולוגיה עילית” או “טכנולוגיה מעורבת עילית”. לחלופין, על החברה להשקיע לפחות 7% מהוצאותיה השנתיות במחקר ופיתוח בשנתיים שקדמו להגשת הבקשה.

המקצה כולל 14 מגרשים, הקצאת הקרקע תתבצע בפטור ממכרז וכלל הבקשות להקצאת קרקע ייבחנו על ידי ועדה מקצועית.

אזור התעשייה מלאכי טק מעניק גישה לתשתיות מתקדמות, כוח אדם איכותי וקרבה למרכזי פיתוח וחדשנות. הנבחרים גם זוכים לפטור ממכרז אשר יקל משמעותית על תהליך הקמת המפעל ומאפשר לחברות להתמקד בפעילותן העסקית.

עד כה זכו במכרז שש חברות תעשיית הייטק זכו במכרז, בשטחים בגודל 36 דונם, זאת לאחר שעמדו בתנאי המכרז, ויזכו להטבות חסרות תקדים.

ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר:

“לאחר בחירת היזמים שעמדו בתנאי המכרז, אנו יוצאים למכרז נוסף. הדגש לא היה על הכנסות מידיות ממיסים, אלא על פיתוח איכותי ובר-קיימא שישרת את העיר לאורך זמן. חשוב לנו להביא תעסוקה איכותית לקריית מלאכי ואנו עושים הכל כדי לעשות זאת. אני מודה לאלירן פטיטו מנהל אזור התעשייה מלאכי טק אשר מרכז את המאמצים לאורך כל הדרך ומבטיח שנשאר נאמנים לחזון העתידי של האזור התעשייה והעיר.”

 

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן