פיילוט ראשון מסוגו בארץ: הותקן עמוד חכם במודיעין המאפשר שיפור בכיסוי סלולרי

הפתרון יוצג בקרוב בתערוכת החדשנות של ועידת MUNI-EXPO 2024 של מרכז השלטון המקומי

לראשונה בישראל הותקנו עמודים חכמים, המאפשרים שיפור בכיסוי סלולרי ברשתות דור 4 ו-5 לצד חיבור לסנסורי

IOT בהתאם לצורך

בפיילוט ראשון מסוגו בארץ, הותקן עמוד חכם במודיעין-מכבים-רעות המאפשר כיסוי סלולרי ברשתות דור 4 ו-5 של חברת סלקום. העמוד החכם יוצג בקרוב בוועידת החדשנות MUNI-EXPO

לראשונה בישראל חברת ORWAY מקבוצת תקשוב התקינה עמוד חכם, אשר מרחיב את כיסוי רשת הסלולר בדור 4 ו-5 עבור חברת סלקום. זהו העמוד החכם הראשון מסוגו בישראל, שהותקן במסגרת פיילוט במודיעין, אשר נעשה בשיתוף עם חברת סלקום, ועיריית מודיעין מכבים רעות והחברה הכלכלית מודיעין מכבים רעות.

מלבד פריסה סלולרית, על העמוד החכם מותקנות גם תאורת רחוב, מצלמות רחוב וחיישני IOT מתקדמים נוספים. העמוד נבנה על ידי חברת VDL Mast ההולנדית, המייצרת את העמודים בהתאם לתכנון המשותף עבור חברת ORWAY הישראלית.

הפתרון של חברת ORWAY הוא חלק ממגמה עולמית בענף התקשורת ובמעבר לרשתות דור 5. במסגרת המעבר, נדרשת פריסת אמצעי תקשורת סלולריים ברחבי ערים. פריסה רחבה זו, אותה מבצעת ORWAY באמצעות העמודים החכמים, מבטיחה ירידה בעוצמות השידור של הטלפונים הסלולריים, לצד הגדלה משמעותית בתמסורת ונפחי ה-DATA המאובטחים והקטנת זמני השיהוי. כך מתאפשר שימוש בזמן אמת ליישומי על גבי הרשת הסלולרית.

הפתרון יוצג בקרוב בתערוכת החדשנות של ועידת MUNI-EXPO. וועידת MUNI-EXPO 2024 של מרכז השלטון המקומי ״תקומה ישראלית״ תתקיים במתחם אקספו תל אביב בין התאריכים 9-10 ליוני. לוועידה יגיעו כ-12,000 משתתפים מהארץ והעולם וביניהם הצמרת הפוליטית, ראשי ערים מהארץ ומהעולם, ראשי החברות המובילות במשק ובעולם ובכירי תחום החדשנות האורבנית. בכנס, שיתקיים זו השנה השביעית, יוצגו מיטב החידושים, מוצרים פורצי דרך, פיתוחים טכנולוגיים ופתרונות יצירתיים שישנו את המרחב האורבני בארץ ובעולם.

הדס גרשנבל, סמנכ״ל שיווק ומכירות, ORWAY: “עמודים חכמים הוא חלק ממגמה עולמית שהחלה לפני מספר שנים בייחוד באסיה, אוסטרליה, המזרח הרחוק וארה”ב וכעת גם אירופה. אנו שמחים להיות הראשונים שמביאים את העמוד החכם לישראל, בשילוב הרשויות המקומיות ושותפינו מפעילי הסלולר: סלקום, פלאפון ופרטנר-HOT Mobile. בקרוב תורחב הפריסה בשכונות נוספות עם פערי כיסוי במודיעין וברשויות נוספות, על ידי התקנות נוספות של עמודים חכמים.

צילום: חברת ORWAY

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן