news08.net/ads.txt

פעילות קסומה ברשת חוויות: אפיית מצות בין-דורית

במועדוני אזרחים ותיקים של הדרך החדשה לשילוב מיטבי התקיימה במרכז קהילתי חוויות אושיות, אפיית מצות מרגשת במיוחד. הדרך החדשה לשילוב מיטבי הינה תוכנית הפועלת במתנ”ס אושיות ובמתנ”ס קריית משה בשיתוף האגף לשירותים חברתיים של העירייה ומטרתה, שילוב מיטבי של יוצאי אתיופיה בתוך הקהילה.

ברחבת המתנ”ס התכנסו המועדוני אזרחים הוותיקים מקריית משה ואושיות. חברי המועדון תושבי אושיות אירחו בשמחה את החברים מקריית משה שהגיעו עם נכדיהם, ויחד עם הנכדים שמעו על סיפור יציאת מצרים, לשו והכינו מצות ונהנו מפעילות משותפת ומעשירה יחדיו. על האירוע היתה אחראית החברה להכרת חגי ישראל.

עו”ס אורית דבש מנהלת תוכנית הדרך החדשה לשילוב מיטבי: “המועדונים פועלים כל שבוע במהלך השנה בהובלת האגף לשירותים חברתיים בעירייה, לקראת פסח רצינו לחזק את הקשר הבין דורי עם הנכדים ולחוות זמן איכות עם הסבים. ואכן  כך היה, הפעילות היתה מוצלחת ביותר וזכתה לשבחים רבים. אני רוצה להודות לרכזות המועדונים ישוורק אלמיטו (מדריכת אושיות) ויפה זגייה (מדריכת קריית משה) על הובלת המועדונים במהלך כל השנה ולאתי מקדסי, מנהלת חוויות אושיות וגולן ביטון מנהל חוויות קריית משה על הבית החם שנותנים לנו במהלך השנה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן