פצועה בשריפה בשחמון; וגם: שתי שריפות במלונות באילת

שתי שריפות במלונות באילת ושריפה נוספת ברחוב עין גדי בשכונת שחמון – פצועה אחת באירועים

לוחמי האש הוזעקו לשריפה שפרצה בבית מלון ברחוב ״דרך הים״ באזור המלונות. הלוחמים שהגיעו למקום, זיהו שריפה של מכשיר חשמלי בלובי המלון ועשן אשר התפשט במבנה. בפעולות כיבוי מהירות של כוחות הכיבוי וצוות הביטחון במלון הושגה שליטה מהירה על האש והאירוע הסתיים ללא נפגעים. חוקר דליקות קבע כי השריפה פרצה בעקבות כשל חשמלי.

שעות ספורות אחר כך התקבלה הודעה על שריפה בחדר במלון ברחוב ״אנטיב״. כוחות הכיבוי שהוזעקו למקום חברו לצוות הביטחון שהחל בפעולות כיבוי ראשוניות באמצעות מטפה אבקה. בהגעת הלוחמים, הם זיהו את הקומה אפופת עשן ונזק בחדר כתוצאה מהשריפה. הלוחמים פעלו לכיבוי סופי של המוקד, סריקות מקיפות באגף המעורב ושחרור עשן. גם באירוע זה, הודות לתגובה מהירה ונכונה של צוות המלון נמנע נזק רב יותר רכוש והאירוע הסתיים ללא נפגעים. במקרה זה קבע חוקר דליקות כי השריפה פרצה כתוצאה מתהליך בישול בחדר.

בשעות הערב של יום שישי, התקבלה הודעה על שריפה בדירה ברחוב עין גדי בשכונת שחמון. צוותי כיבוי שהגיעו הבחינו בשריפה במייבש כביסה במרפסת השירות של הבית. הלוחמים פעלו לכיבוי סופי של מוקד בבעירה ואוורור המבנה. באירוע זה הועברה בעלת הדירה לידי כוחות מד״א לאחר שככל הנראה שאפה עשן. חוקר דליקות החל בחקירת נסיבות פרוץ השריפה.

מפקד תחנת אילת – תת טפסר יהודה קסנטיני : ״במהלך השבת פעלו צוותי הכיבוי של תחנת אילת במספר אירועים. מתחקור ראשוני של האירועים עולה, כי ניתן להגיד באופן חד משמעי שתגובה מהירה ונכונה בזמן שריפה מצמצת נזק לרכוש ומונעת פגיעה בחיי אדם. חשוב לציין כי לאורך כל השנה, עוברים עובדי בתי המלון באילת הדרכות לכיבוי אש בתחנת הכיבוי על מנת לקבל כלים וידע בסיסי למתן מענה ראשוני באירוע שריפה, מתוך הבנה כי הם הראשונים שיתקלו באירוע.

צילום: תיעוד מבצעי כב"ה אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן