פרויקט החלפת הפחים המוטמנים בקריית משה יצא לדרך; רמי מדהלה: “מברך על העשייה ושיתופי הפעולה בין אגפי העירייה”

חבר המועצה ומחזיק תיק השכונות, שאול צגהון: “נעמוד בלוח הזמנים”

יצא לדרך: כפי שהובטח, ובמסגרת התוכנית לשיפור איכות חיי התושבים בשכונה בתקופה שעד לסיום תהליך ההתחדשות העירונית, בימים אלה החל פרוייקט החלפת הפחים בשכונה ממכולות למוטמנים ומפחים ישנים לפחים מוטמנים

פרוייקט החלפת הפחים בפחים מוטמנים חדשים הוא חלק מהתוכנית הכוללת של העירייה בהובלת אגף חזות העיר ואגף השכונות ואגפים שונים לשיפור חיי תושבי השכונה בתקופה שעד לסיום הבניה במקום. הפרוייקט כולל החלפה של מוטמנים ישנים בחדשים והחלפת מכולות במוטמנים. במסגרת זו יותקנו 39 פחים מוטמנים חדשים ברחבי השכונה. 24 פחים מוטמנים יוחלפו בחדשים ועוד 15 פחים מוטמנים חדשים, בעלות כוללת של כמעט 2,000,000 ₪.

רחמים מלול, ראש העיר: “תהליך ההתחדשות העירונית בשכונת קרית משה יהפוך את השכונה למקום חדש אך חשוב לנו לאפשר לתושבי השכונה להמשיך ולקיים חיי קהילה ולהיות מרוצים מאיכות חייהם גם עד לתום התהליך. אני מברך על השותפים של כל הגורמים השונים, ועל התוצאות שניכרות כבר בשטח”.

סגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’ מחזיק תיק חזות העיר: “אני שמח להוציא לפועל כבר כעת חלק מבקשות התושבים. נמשיך ונעבוד כדי לשפר את איכות חיי התושבים בכל הקשור לחזות העיר, ניקיון וגינון- יחד עם שותפינו ובעיקר עם תושבי השכונה ונציגיהם”.

שאול צגהון, חבר המועצה מחזיק תיק השכונות: “כפי שהתחייבנו בפגישה עם נציגות התושבים 40 פחים המוטמנים חדשים יותקנו בשכונת קרית משה ונעמוד בלוח הזמנים. אני רוצה להודות לראש העיר רחמים מלול ולסגן ראש העיר יניב מחזיק תיק חזות העיר על ההובלה של פורום קרית משה, ולגיא צור מחזיק תיק התחדשות עירונית, תודה מיוחדת לאגף חזות העיר, תודה למנהל אגף השכונות, לאופיר עותמי שמתכלל את המבצע המורכז הזה, תודה למינהלת על השותפות ולפעילי השכונה שעובדים איתנו יד ביד בנושא ועל ההבנה בחשיבות התהליך לשיפור חזות שכונה”.

רמי מדהלה מנהל אגף השכונות: “אגף השכונות מתכלל את העשייה והפעולות השונות שמבצעת העירייה למען התושבים בשכונה בתקופת הביניים של תכנית ההתחדשות העירונית. אני מברך על העשייה ושיתופי הפעולה בין אגפי העירייה המובילים לשיפור איכות החיים של התושבים בשכונה”.

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן