news08.net/ads.txt

פרויקט מנהיגות בחברה הערבית של מרכז הגישור לוד

“מרכז הגישור בעיר שם לו למטרה לעבוד עם מגוון פסיפס התרבויות שבעיר ולהנחיל דרך של פתרון סכסוכים וגישור לתושבי העיר בהתאמה לצרכים של כל קהל וקהל”

במסגרת פרויקט להעצמת מנהיגות חברתית בשכונות הערביות, עברו נציגים פעילים משכונות הרכבת, פרדס שניר, ורדה, ואזור תעשיה צפוני ס”א, ס”ח, סדנה שנתנה להם כלים למעורבות חברתית לטובת השכונות.

הסדנה כללה העצמה של תחושת האחריות האישית והסביבתית, חיבור עם ערוצי התקשורת של העירייה, כלים למנהיגות וגולת הכותרת – מיומנויות מעולם הגישור והדיאלוג לצורך פתרון קונפליקטים יומיומיים.

המשתתפים למדו על עולם הגישור שמציע מגוון כלים לפתרון סכסוכים ברמת הפרט והקהילה, על מנת לאפשר לפעילי השכונות להיכנס לצמתים של סכסוכים בין שכנים ולהציע דרך לפשרה ופתרון הקונפליקט, לפני שאלו יסלימו לכדי אלימות.

בתום הסדנה, הגיעו המשתתפים הגיעו עם ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, לשיח והעלאת רשמים וחלוקת תעודות סיום. ראש העיר ציין את חשיבות המעורבות החברתית של התושבים ושיח פתוח עם העירייה וגורמיה על מנת לחזק את השכונות ואת איכות החיים של התושבים. “אני מברך על היוזמה של מרכז הגישור בלוד בפרויקט ומצפה להמשך הנחלת השיח הגישורי בעיר בכלל ובחברה הערבית בפרט”, אמר.

הפרויקט נערך בהובלת מוחסן אלסוח, רכז חברה ערבית במרכז הגישור בהנהלת עו”ס אורית אקרמן מהאגף לשילוב חברתי. “אני מבקשת להודות למנהל המחלקה הקהילתית רון גלבוע ולאורלי דהן, מנהלת האגף לשילוב חברתי על החשיבה המשותפת לטובת הפרויקט, במסגרת תכנית ערים מעורבות”.

אקרמן הודתה גם למרצה ד”ר מוחמד אגבריה מחברת re;story , לאדהם אבו לבן ממתנ”ס הרכבת על ליווי הקבוצה וכן למוחסן עובד המרכז שממשיך להוביל את הקבוצה. “מרכז הגישור בעיר שם לו למטרה לעבוד עם מגוון פסיפס התרבויות שבעיר ולהנחיל דרך של פתרון סכסוכים וגישור לתושבי העיר בהתאמה לצרכים של כל קהל וקהל”, חתמה.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן