news08.net/ads.txt

פרויקט פסח 2020 | ראש מועצת גן יבנה, דרור אהרון: “נמצאים כאן בשבילכם”; נסיכת הילדים, קרן אהרון: “מזכירה לכם, תאמרו להורים להחביא את האפיקומן”

פרויקט פסח 2020 | חג הפסח, המסמל חירות, נפתח בצל נגיף הקורונה והערב – נקיים ליל סדר מיוחד בו הגרעין המשפחתי שר מסביב לשולחן, עם כוס היין המחכה לבואו של אליהו הנביא. לכבוד כך, במערכת חדשות 08 שמחים לברך אתכם, תושבי גן יבנה, בהקדשות חמות ומרגשות של מלכת הילדים, וראש המועצה.

ראש המועצה, דרור אהרון: “אני רוצה לאחל לכל תושבי גן יבנה, חבריי ובני משפחתי חג שמח וכשר, שכל משאלותינו תתגשמנה ושנדע לשמור על הבריאות שלנו ושל הקרובים לנו. לאלו בנינו שחלו בנגיף, אני מאחל לכם בשם כל קהילת גן יבנה החלמה מהירה ובריאות איתנה, לאלו שנמצאים בבידוד אני מאחל חזרה לשגרה בהקדם האפשרי. אנחנו נמצאים כאן בשבילכם”.

קרן אהרון, נסיכת הילדים: “שלום ילדים יקרים, הערב נחגוג את חג הפסח סביב שולחן החג העמוס בכל טוב. השנה הוא יהיה שונה, מאד שונה. כל משפחה תחגוג בחיק המשפחה הגרעינית, ולא בחיק המשפחה המורחבת. אני סומכת עליכם שתדעו לשמוח וליהנות מהחג גם בגרסתו המיוחדת והחד פעמית. כשאני הייתי ילדה, וזה היה מזמן, ממש מזמן, חגגנו את החג אצל סבתא שלי זכרונה לברכה, סבתא בדרה, במושב בטחה שבדרום. ליל הסדר היה ענק, כל המשפחה הייתה יושבת סביב שלושה שולחנות ארוכים מאד. הדודים והבני דודים באו למושב מכל קצוות הארץ, מחיפה שבצפון ועד דימונה שבדרום, והחוויה הייתה ענקית ובלתי נשכחת. תארו לעצמכם למעלה מ- 70 אנשים שרים את “מה נשתנה” בהתלהבות אדירה. כמה שאני מתגעגעת לימים ההם!. אני מזכירה לכם, תאמרו להורים להחביא את האפיקומן ואתם תחפשו ותמצאו ותבקשו מתנה בהתאם. מערב ליל הסדר אקפוץ לבוקר שאחרי. אני זוכרת שכל הדודים והבני דודים היו קמים בבוקר, ומכינים לעצמם ארוחת בוקר המורכבת משני מרכיבים בלבד, מצה וממרח שוקולד השחר. הטעמים בלתי נשכחים עד היום.
כל הזיכרונות המתוקים, תרתי משמע, גורמים לי לרצות למחוז ילדותי, לפשטות של פעם, לרגעים בהם טיילנו ברפת של סבתא והאכלנו את הפרות והעגלים. נהנינו מהטבע, מהמצה עם השוקולד, מהביחד, לא ארזנו מזוודות לחופשה בחו”ל. לא החזקנו בטלפונים ניידים, לא יצאנו למסע קניות מטורף, קנינו בגדים לחג בראש השנה ופסח וזהו. נראה לי שגדלנו לא רע.
אני מאחלת לכולנו שהחג הזה, שנבלה אותו קצת אחרת, ימלא אותנו בתובנות שפשטות היא עולם ומלואו. מי יתן, שהחג הזה יביא עימו את החירות שכולנו מצפים לה, לנו ולכל העולם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן