פרסום ראשון: ארבעה חשודים המזוהים עם ארגון פשע מוכר נעצרו בחשד להחזקת אמצעי לחימה והנחת מטען בפארק

סערה בעולם התחתון לאחר שתושב רחובות ושלושה נוספים מן האזור נעצרו לפנות בוקר על ידי היחידה המרכזית של המשטרה בחשד שהחזיקו באמצעי לחימה והניחו מטען חבלה בפארק באשדוד. הארבעה מוכרים היטב למשטרה ממגוון אירועים קודמים ובעיקר נוכח השתייכותם לארגון פשע גדול ומוכר מהאזור המזוהה בין היתר עם העבריין שלום דומרני.

בהארכת מעצרם טען נציג המשטרה כי יש בידם את מטען החבלה שאותר וברשותם די ראיות הקושרות את החשודים להטמנת המטען בפארק בעיר הנמל. סניגורו של אחד החשודים טען כי החשוד נראה באשדוד על רקע רומנטי שחוה עם בחורה. המשטרה ביקשה כי הארבעה בגילאי 25-42 ישהו במעצר חמישה עשר יום נוספים על מנת שיוכלו להמשיך בחקירה ולבצע 15 פעולות.

אמל"ח - רימונים שנתפסו ע"י הימ"ר (צילום: דוברות המשטרה)
אמל”ח – רימונים שנתפסו ע”י הימ”ר (צילום: דוברות המשטרה)

“אין ספק שמדובר בבקשה מופרזת ומנופחת וחסרת כל פרופורציה לפעולות החקירה שצריכות להתבצע בתיק הזה ומבחינת החשודים מוטב שעה אחת קודם” טענו סנגוריהם של החשודים “המשטרה השליכה חכה ומנסה לדוג דגים מכל הבא ליד. עושים הרבה רעש ובדרך כלל ההר מוליד עכבר”.

שופט בית משפט השלום בפתח תקוה, אביב שרון ציין בהחלטתו: “החשודים נעצרו בחשד לביצוע עבירות של הנחת חומר נפיץ או נוזל שלא כדין, רכישת או החזקת נשק וקשירת קשר לעשות פשע. לאור טיבו של מטען החבלה מדובר במסוכנות ברורה שנשקפת מהחשודים”.

עם זאת, החשודים מכחישים כל קשר למיוחס להם ואחד מהם אף טוען כי יש לו אליבי. מעצרם הוארך בחמישה ימים (עד יום רביעי). בתוך כך יצוין כי שמם של החשודים נקשר בין השאר במעורבות של בלוק חוסם המכונית 8035 במסגרתה נעצר ראש ארגון הפשע שלום דומרני ובני משפחת הפשע המוכרת מהאזור. בהמשך אחד מהם נקלע ל”התנכלות” לכאורה שאירעה בשכונת קרית משה מצד היחידה המרכזית של המשטרה ובסופה של חקירה זוכו כל המעורבים.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של רחובות היום מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן