news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | החל ממחר – השוק העירוני ברחובות יפתח בהתאם לתנאי התו הסגול; מרקוביץ’: “חשוב לחזק את העסקים והסוחרים המקומיים”

כזכור, השוק העירוני נאלץ לסגור את שעריו בתחילת הסגר הנוכחי שהחל בשבוע האחרון.

ראש העיר, רחמים מלול ביקש למצוא פתרון אשר יאפשר את פתיחת השוק העירוני תוך שמירה מדוקדקת על כל הנחיות הזהירות. סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, יניב מרקוביץ’ קיים היום (שלישי) דיונים בנושא עם מנהל אגף התנועה, הפיקוח, השילוט והשיטור העירוני, ליאור שוקרי ומשטרת רחובות. בתום השיחות הוחלט על פתיחת השוק החל ממחר (רביעי) בבוקר.

השוק יפעל בהתאם לתנאי התו הסגול, מספר הקונים יוגבל ל-80 אנשים בכל זמן נתון, ותתאפשר פתיחת עסקים חיוניים בלבד – מכירת מזון בלבד (ללא דוכני חנויות ביגוד והנעלה). בהתאם לשינויים ובצורך לפקח על הנכנסים לשוק, הכניסה תתאפשר באמצעות שתי כניסות בלבד: אחת מרחוב ביל”ו והשנייה מרחוב לבקוביץ’. בכניסות לשוק יעמדו פקחי העירייה ויוודאו כי קיימת הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות מצד הסוחרים והקונים. בנוסף, הדוכנים השונים יופעלו במתכונת של חנות ולא תתאפשר הצבת סחורה מחוץ לשטח הדוכן. כמו כן, שעות פתיחת השוק נשארו שעות הפעילות הקבועות.

ראש העיר, רחמים מלול: “הבוקר הנחיתי למצוא פתרון יעיל שיביא לפתיחה מיידית של השוק העירוני לפעילות עוד לפני חג הסוכות. אני מברך את כל הנוגעים בדבר על המאמץ המשותף במציאת פתרון מתאים שדואג לצרכים של כולם, תוך שמירה על בריאות הציבור. אני קורא לתושבים לקנות בשוק העירוני ולחזק את הסוחרים המקומיים. אני מודה למשטרת ישראל על שיתוף הפעולה”.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, יניב מרקוביץ’: “אני שמח שהצלחנו למצוא פתרון שיביא לפתיחת השוק מצד אחד ושמירה על בריאות הסוחרים והקונים מאידך. דווקא בימים אלה חשוב לחזק את העסקים והסוחרים המקומיים, ולרכוש ככל שניתן -מתושבי העיר ומסוחריה”.

סמדר כהן, יו”ר וועד סוחרי השוק: “אני מברכת על ההחלטה המשותפת של עיריית רחובות ומשטרת ישראל. ההחלטה תאפשר לסוחרי השוק להתפרנס בכבוד ולתושבי העיר לבוא ולקנות סחורה איכותית באוויר הפתוח. חג סוכות שמח ושנה טובה לכל תושבי העיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן