news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | היועץ המשפטי לממשלה ביטל את כתב האישום נגד יועץ התקשורת גל בייסברג, שאמר: “מצפה לתיקון ערכי של מי שלקח חלק במסע ההכפשה המכוער כנגדי”

גל בייסברג

לאחר שלוש שנים – עכשיו זה סופי ומוחלט: היועץ המשפטי לממשלה קבע כי יועץ התקשורת גל בייסברג יצא זכאי בפרשה בה היה מעורב בעל כורחו וביטל את כתב האישום נגדו בגין הפעלת עסק ללא רישיון.

תחילת הפרשה בשנת 2014 ובה נטען כי בייסברג הפעיל יחד עם חברת אייץ’ קיי אף גרופ חנות לממכר מוצרי מזון ומוצרי צריכה בכלל ממתקים, מוצרי חלב, כריכים דברי מאפיה, נקניקים וכן מכונות לעריכת משחקי מזל. עיריית רחובות הגישה תביעה נגד בייסברג, בגין ניהול עסק ללא רישוי – וכתב אישום הוגש לאחר שנפתחה חקירה בעניין. בייסברג התייחס לסוגייה בזמנו ואמר “הנושא מורכב מאוד ונחקר ביחידת ההונאה של משטרת ישראל. עם היוודע לי דבר האישום מכרתי מיידית את העסק והוא אינו בבעלותי יותר. את שאר העובדות אמסור בבית המשפט”.

במסגרת הסדר טיעון הרשיעה שופטת בית משפט השלום ברחובות אושרית הובר היימן את חברת אייץ’ קיי אף גרופ בע”מ כאשר הרשעתו הישירה של בייסברג נדחתה בהסכמת עורכת הדין של העירייה, שרון אורון. בייסברג שכר את שירותיו של עו”ד אשר אפריאט בינואר 2017 וביקש דחייה בהרשעתו כדי למצות את זכותו לפנות ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה שיבטל את כתב האישום.

סניגורו, עו”ד עמוס פון וייזל הסביר את הבקשה כך: “הלקוח שלי עוסק בתחום התקשורת. הוא ביחסי ציבור מייצג, פועל עם גופים ציבוריים שונים ומגוונים, יש חשיבות רבה מאוד לנושא ההליך כאן. הוא נפל קורבן, עוקץ למי שהיה שותפו, הוגשה תלונה במשטרה ונפתחו במקביל הליכים אזרחיים בחלקם ניתן פסק דין נגד השותף. זה נמצא בבירור מעמיק בכל מיני מוסדות שונים ופנינו בהתאם ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה לעיכוב הליכים ודחיית הדיון בעניינו”.

▪ גל בייסברג אמר היום (שלישי) לחדשות אפס שמונה: “כולי תקווה כי קוראי הכתבה ובייחוד אלו המביעים עניין ועומדים לקרוא תגובה זו יעצרו לרגע ויחשבו מה גבוה המחיר המשלם אדם שעלתה כנגדו כתבה ונלכדה על ידי גוגל שהרי מעבר למחיר הכלכלי ששילמתי, מעבר למחירו של שמי הטוב שנפגע, שילמתי גם מחיר בקהילה שלי, עת לקחו אנשים “נחמדים”, בשם פוליטיקה “עכשווית”, “חדשה” ומקולקלת מאתר אינטרנט את הכותרת ה”רועשת” אשר השחירה את שמי ללא כל בסיס ולו הקטן ביותר ושיתפו אותה בצירוף “דברי פרשנות מלומדים” לכל עבר, מבלי לחשוב לרגע על כך שמשפחתי וילדיי קוראים את הכתבות הללו ואת דבריהם.

אנו חברי קהילת גדרה עובדים קשה על שמירת קהילה מאוחדת, מגובשת ומפרגנת ולכן איני מצפה לסליחה, אני מצפה לתיקון – תיקון ערכי של כל מי שלקח חלק במסע ההכפשה האישי המכוער כנגדי. לגופו של עניין שנת 2016 הייתה שנה מורכבת ומאתגרת. התרחשו בה רצף אירועים פרוידיאניים קשים לעיכול וזאת בלשון המעטה. יחד עם זאת לא איבדתי לרגע את הדרך. כאשר עלה הנושא המדובר עת הייתי דוברו של ראש עיריית רחובות עודדתי את הרשות לפעול כפי שהיא פועלת תמיד, ללא משוא פנים, בדיוק כפי שפעל ראש עיריית רחובות והבטחתי לו שאוכיח את צדקתי.

אני גאה בעיריית רחובות והעומד בראשה, במחלקה המשפטית של העירייה ובמערכת המשפט על ההליך. רק מצער שאת הצדק אדם נורמטיבי צריך לדרוש, לא פחות ולא יותר, מהיועץ המשפטי לממשלה, וגרועה מכך העובדה שהיועץ המשפטי לממשלה עונה לאזרח שומר חוק רק לאחר מעל לשלוש שנים. שלוש שנים בהם מדינות גוגל ופייסבוק תובעות את המחיר באופן יומיומי – וכך מסתיימות להן שלוש שנים של חוות דעת שליליות במכרזים, בעסקאות ומעל הכל אל מול קהילתי והסביבה בה אני חי”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן