פרסום ראשון: מעון באילת נסגר בשל תחלואת מעיים

ביום רביעי נסגר המעון, שבשכונת שחמון, לאחר ריבוי מקרים בהם ילדים לא הגיעו לגן בשל תחלואת מעיים (שלשולים) או ילדים ששלשלו בגן. עם זאת נציין כי בביקורת משרד הבריאות נמצא שהמצב התברואי של המקום – תקין

פרסום ראשון של חדשות 08 אילת: מעון באילת נסגר בשל תחלואת מעיים.

ביום רביעי נסגר המעון, שבשכונת שחמון, לאחר ריבוי מקרים בהם ילדים לא הגיעו לגן בשל תחלואת מעיים (שלשולים) או ילדים ששלשלו בגן.

בשל כך, דיווח המעון למשרד הבריאות על המקרים, נציגים מלשכת הבריאות ביקרו באופן מיידי במעון – והוא נסגר לשם חיוטי וניקוי. קודם לכך נלקחו דגימות שהועברו למעבדה לבחינת ממצאים.

גורם במשרד הבריאות כי “תחלואת מעיים בילדים היא תופעה ידועה. אחד מדביק את השני ואם אתה לא עושה סטופ חד וחלק, סוגר את הגן ואומר להורים שצריך לעבור חיטוי, המצב עלול להימשך. צוות של לשכת הבריאות יצא אל הגן, עשה ביקורת וגילה שהמצב התברואי של המקום היה תקין, בגדר הסביר ולא משהו שניתן היה להצביע עליו. הגן נסגר בשביל למנוע רצף הדבקות, נלקחו דגימות שייבדקו ועד השבוע הבא ייעשה חיטוי וניקוי על ידי צוות המעון”.

ממשרד הבריאות שכאמור טיפל בנושא באופן מיידי, נמסר בתגובה: 

“בעקבות מספר מקרי תחלואת מעיים הוחלט על ידי רופאת נפת אילת על סגירת המעון לצורך ניקוי יסודי ועל מנת למנוע הדבקות נוספות וזאת עד לסיום הבדיקה.

כמו כן, צוות הלשכה ערך ביקורת במקום ונתן הנחיות לצוות המקצועי. בעת הביקורת נלקחו דגימות מזון לבדיקה מיקרוביאלית”.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן