פרסום ראשון: עובד עירייה הושעה לאחר שהוגשה נגדו תלונה במשטרת רחובות, בגין הטרדה מינית כלפי ילדה בת שבע

ילדה

משטרת רחובות בודקת בימים האחרונים תלונה חמורה שהוגשה על ידי בית ספר מוכר וותיק בעיר, לפיה עובד ניקיון, כבן 50, המועסק בעיריית רחובות, הטריד במספר הזדמנויות תלמידה בכיתה ב’, ללא כל היכרות מוקדמת.

גורם המעורה בפרשה שבוודאי תסעיר את עולם החינוך, שיתף כי התלמידה גוללה בפני מורתה אודות המקרה. הילדה סיפרה עוד כי עובד הניקיון ניגש אליה וחיבק אותה “בצורה מפחידה”, לדבריה. המורה הבינה כי כפי הנראה מדובר בשורה של מקרים ולא במקרה בודד – לפיכך פנתה בבהלה אל מנהלת בית הספר, ושיתפה אותה בדברים.

מנכ"ל העירייה: "מחובתי להשעות את העובד"
מנכ”ל העירייה: “מחובתי להשעות את העובד”

מנהלת בית הספר נחרדה לשמוע כי ילדה בת שבע מבית ספרה, נאלצת להתמודד עם הטרדה, לכאורה, מעובד הניקיון והזעיקה בו ברגע את שוטרי תחנת רחובות. השוטרים גבו מהילדה עדות והיפנו אותה אל חוקרת ילדים שתמשיך את גביית העדות ומיצוי ההליך החקירתי.

העובד זומן אל תחנת המשטרה, נחקר, שיתף פעולה עם החוקרים והוזהר שלא ליצור קשר ישיר ו/או עקיף עם המעורבים בפרשה. כמו כן, הוזמן העובד לשימוע בפני מנכ”ל העירייה, דורון מילברג ובמהלכו הכחיש את המיוחס לו. בכל מקרה, החליט המנכ”ל להשעות את העובד מיידית, ל-45 יום או עד להתבהרות הדברים וסיום חקירת המשטרה.

דורון מילברג התייחס לפרשה הערב (רביעי) ואמר ל”רחובות היום”: “המשטרה תבדוק את הנושא ולאחר מסקנותיה נפעל בהתאם באשר להעסקתו. כרגע יש מילה שלו מול מילה שלה ולכן השענו אותו ולא חיכינו לרגע”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן