פרסום ראשון: ראש ארגון פשיעה מוכר שוחרר למעצר בית לאחר שהגיע להסדר טיעון בגין עבירת תקיפה שביצע בחודש נובמבר

בית המשפט המחוזי בלוד אישר הסדר טיעון בין ראש ארגון פשיעה, דמות מוכרת בעיר רחובות, ושניים נוספים שתקפו נהג וגרמו לו לחבלות.

לפי הסדר הטיעון יודו השלושה בתקיפה, יורשעו ורכבם לא יחולט כפי שביקשה המשטרה מאחר והחשודים טענו כי הרכב נקנה על ידי אדם נכה. עם זאת טרם הועברו פרטי הבעלות. כזכור, השלושה הורשעו בתקיפה הגורמת לחבלה ושוחררו בתנאים מגבילים, לפיכך ראש הארגון לא ישהה מחוץ לביתו בין השעות 22:00 עד 8:00. בנוסף, האיזוק האלקטרוני שהיה עליהם יוסר.
בית משפט השלום בלוד
תזכורת: האירוע התרחש ב-17 בנובמבר אשתקד, אז תקפו ראש הארגון עם חשודים נוספים נהגים עמם הסתכסכו בכביש במהלך הנהיגה. התקרית האלימה הסתיימה בחבלות של מספר נהגים ונזק לרכבים. היחידה המרכזית של המשטרה פתחה בחקירה בסופה נעצרו החשודים בהם ראש הארגון. לפני זמן קצר (ראשון) אושר ההסדר לפיו ראש הארגון ישהה במעצר בית חלקי וכך גם השניים הנוספים. בזמן שהותם במעצר הבית, יבוצע תסקיר והמדינה תדרוש שישה חודשי מאסר בפועל בתוספת קנס כספי למתלונן. השופט מנחם מזרחי מבית משפט המחוזי בלוד אישר את ההסדר והצדדים כאמור שוחררו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן