פרסום ראשון: רמי מדהלה שיגר לראש העיר רחמים מלול מכתב אודות החרפת העיצומים

unnamed

יו”ר ועד העובדים בעיריית רחובות, רמי מדהלה, שיגר לפני דקות אחדות אל ראש העיר, רחמים מלול הודעה באמצעות הדואר האלקטרוני בנושא החרפת העיצומים. לפני משלוח ההודעה ניסו אמיר ירון ועודד עמרם לפשר בין הצדדים, מדהלה התנה את הקפאת העיצומים בכך שראש העיר ייעתר להיפגש עמם בכדי לדון בהסכם ומשלא שבו אליו עם תשובה חיובית שודר המכתב.

“לאור ישיבת ועד העובדים שנערכה היום בבוקר אנו פותחים בעיצומים”, נכתב במכתב בו פירט מדהלה את האגפים אשר לא יעניקו שירות לציבור: החל מהיום (ראשון) לא תהא קבלת קבלת באגף המיסים, עובדי העירייה המושאלים לתאגיד המים יצורפו לעיצומים, לא תהא קבלת קהל במחלקות הגביה, אגף התנועה, הפיקוח, השילוט והשיטור העירוני, לא תהא אכיפה של תנועה, איכוה”ס ושילוט, המוקד העירוני יופעל במתכונת חירום בלבד ועובדי עירייה המושאלים לחברה העירונית יחלו בעיצומים.

מחר (שני) יצטרפו לעיצומים אגף התחזוקה והגינון. ביום שלישי לא תהא קבלת קהל בכל בניין העירייה, גם אחר הצהריים וביום רביעי יתקיימו העיצומים באגף התברואה.

בועד העובדים ממתינים למוצא פיו של ראש העיר, רחמים מלול
בועד העובדים ממתינים למוצא פיו של ראש העיר, רחמים מלול

מדהלה אמר ל”רחובות היום”: “אנו פותחים בעיצומים מאחר וכל הניסיונות להידברות לא נענו. השתדלנו שהעיצומים יהיו מידתיים, בצורה מדורגת, על מנת שההנהלה תתעשת ותשב איתנו על מנת לפתור את הנושאים השנויים במחלוקת. לצערנו הציבור נפגע אבל אין ברירה”.

העתקים מהמכתב נשלחו אל מנכ”ל העירייה, דורון מילברג, מנכ”לית החברה העירונית, יוספה חליבה ומנהל הקמת תאגיד המים ומנהלי האגפים, זורי שעובי.

המכתב ששוגר אל ראש העיר, בדבר העיצומים
המכתב ששוגר אל ראש העיר, בדבר העיצומים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן