news08.net/ads.txt

פרשקובסקי מתרחבת בתחום הדיור להשכרה: זכתה במכרז של דירה להשכיר ורמ”י להקמת 352 יח”ד בלוד

חברת פרשקובסקי זכתה במכרז של חברת “דירה להשכיר”, החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה, ושל רשות מקרקעי ישראל (רמ”י) לבניית פרויקט בעיר לוד המשלב דירות למכירה בשוק החופשי, דירות להשכרה ארוכת טווח ושטחי מסחר.

מדובר בתוכנית במסגרת הסכם הגג שנחתם עם עיריית לוד ב-2017. ההצעה הזוכה של חברת פרשקובסקי הייתה בהיקף 104 מיליון שקל – כולל עלות הקרקע והוצאות הפיתוח. על הקרקע, המיועדת להקמת שכונה חדשה על קרקעות מושב בן שמן, תבנה פרשקובסקי 352 יח”ד, כאשר 80% מיועדות להשכרה לטווח ארוך והשאר למכירה בשוק החופשי.  המגרש כולל גם זכויות מסחריות בשטח של כ-2,000 מ”ר במבני המגורים.

יוסי פרשקובסקי, יו”ר חברת פרשקובסקי, מסר כי: “אנו מאמינים כי בנייה להשכרה לטווח ארוך היא פתרון נכון לזוגות ומשפחות צעירות בישראל כחלק מהתמודדות עם משבר הדיור. במסגרת הזכייה בלוד נקים  שני בניינים בני 8 קומות ועוד 2 בניינים נוספים בני 20 ו- 27 קומות. זכייה זו בלוד מצטרפת לזכייתנו במכרז של דירה להשכיר בעיר רמלה בה נבנה 322 דירות ב-4 בניינים (בכפוף לתוספת שב”ס)”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן