news08.net/ads.txt

פרשת אירוע הדקירה באשדוד: הוגש כתב אישום נגד תומר אלפסי שדרס את נדב בוחניק ואחר כך דקר אותו למוות וברח

היום (שני) הגישה פרקליטות מחוז דרום (פלילי) כתב אישום נגד תומר אלפסי (22), החשוד המרכזי ברצח של נדב בוחניק בן ה-23 שנרצח לפני יותר מחודש באירוע הדקירה שזעזע את העיר אשדוד. החקירה התנהלה לאורך כל התקופה בתחנת אשדוד.

מדובר בחקירה שנפתחה בתאריך 10/2/2020, עם קבלת הדיווח על אירוע דקירה סמוך לשעה 15.00 ברחוב מונטיפיורי באשדוד, במהלכו נדקר למוות המנוח. בתוך כך, חקירה אינטנסיבית שניהל צוות חקירה מיוחד, כללה חקירת עדים רבים, שימוש בתרגילי חקירה מגוונים, הפעלת אמצעים טכנולוגים שונים ועבודת זיהוי פלילי מקיפה בזירה ומחוצה לה, שהביאה למעצר החשוד – תושב אשדוד, כבן 22, כחשוד בביצוע ברצח.

על רקע סכסוך בין הנאשם למנוח, הנאשם, הבחין הנאשם במנוח רכוב על האופנוע באשדוד, עקב אחריו עד שהצליח להתקרב עם הרכב אל האופנוע, והאיץ במכוניתו לעבר הנרצח במהירות ופגע בו בעוצמה. כתוצאה מעוצמת הפגיעה האופנוע התרומם, נזרק לכביש, המנוח הוטל על הקרקע והנאשם דרס אותו ועצר את הרכב.

לאחר מכן, יצא הנאשם מהרכב כשעל גופו סכין עם להב באורך של לא פחות מ- 7.5 ס”מ, ניגש אל המנוח, וניסה למשוך אותו מהמקום. המנוח התנגד והנאשם הפילו על הכביש, ובעוד המנוח על הרצפה, התפתח בינו לבין הנאשם מאבק, שבמהלכו השתחרר המנוח  מאחיזתו של הנאשם והצליח לברוח ממנו, אך הנאשם תפס אותו, שלף את הסכין ודקר אותו באמצעות הסכין שלוש דקירות בבטן ובחזה. לאחר ביצוע הרצח, חזר הנאשם אל הרכב ונסע מהמקום.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות רצח וחבלה בכוונה מחמירה. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן