news08.net/ads.txt

פרשת ניקוב הגלגלים ברחובות | פנחס הומינר: “ברור מעל לכל ספק כי החשוד חיפש דווקא רכבים של חרדים”

חבר מועצת העיר רחובות, פנחס הומינר דורש מבית המשפט וממשטרת ישראל למצות את הדין עם החשוד בניקוב גלגליהם של תושבים רבים, ובהם ראש העיר רחמים מלול. בינתיים, ככל הידוע, העצור בן ה-59, הועבר על ידי שירות בתי הסוהר לבדיקה פסיכיאטרית. המשטרה ערערה בעניינו, ומבקשת להאריך את מעצרו בארבעה ימים. ממשטרת ישראל נמסר: “בית המשפט שחרר – ערערנו למחוזי”.

הומינר אמר לחדשות 08: “אני יוצא עתה מפגישה עם מפקד משטרת רחובות בעקבות פשע השנאה החמור שהתרחש ברחובות. ברור מעל לכל ספק כי החשוד חיפש דווקא רכבים של חרדים, הוא גם הודה בכך. גם הסיסמאות אותן ריסס מוכיחות כי הן בין היתר בשל ההסתה החמורה נגד הציבור החרדי. אני מצפה מהמשטרה ומבית המשפט למצות עמו את הדין. העיר רחובות מהווה דוגמה לסובלנות ודו קיום, ונעשה הכול לשמור עליה ככזאת”.

העצור הובא היום בפני השופט טל ענר בראשון לציון אשר הורה לקחתו לבדיקה פסיכיאטרית – בהתאם להחלטת הפסיכיאטר, יוחלט מה לעשות עימו. כך או כך במשטרה לא מסתפקים בזאת ומבקשים לעכב את ביצוע ההחלטה בכדי להגיש ערעור בבית המשפט המחוזי בלוד, בעניינו.

“לפני בקשה להמשך מעצרו למשך ארבעה ימים נוספים. על פי החשד גרם החשוד לנזקים במכוניות חונות”, כתב השופט ענר. “מצאתי כי קיים חשד סביר הקושר אותו לביצוע העבירות, גם החשוד עצמו מודה בביצוע העבירות, החקירה בעיקרה עומדת בפני סיום. בהתחשב בעובדה שמדובר בעבירות המבוצעות בנזק לרכוש. מנגד נוכח מצבו הנפשי יש להורות לשב”ס לשלוח אותו לבדיקת פסיכיאטרית. על שב”ס לקחת אותו לבדיקה ושם הוא ישוחרר”.

נמשיך לעקוב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן