דובר צה"ל מסר כי בשני אירועים נפרדים בצפון רצועת עזה, מוקדם היום (שני), זיהו כוחות צוות הקרב החטיבתי 'כרמלי' שני מחבלים שחצו את הקו הצהוב והיוו איום מיידי.
לפי הדובר, מיד לאחר הזיהוי ירו הכוחות וחיסלו את המחבלים במטרה להסיר את האיום.
כוחות צה"ל בפיקוד הדרום ממשיכים להיות פרוסים במרחב בהתאם להסכמים הקיימים, ופועלים להסרת כל איום מיידי על כוחות ולשמירה על ביטחון התושבים בגבול עזה.
◼️ חדשות מלחמה בישראל חרבות ברזל בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









