במסגרת האכיפה המשטרתית הממוקדת כנגד עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים, העלולים להוות פלטפורמה לפח"ע, מבצעים השוטרים בקרות קפדניות בבתי עסק בגזרת המחוז ובצירים.
בתוך כך, שוטרי תחנת לוד חשפו השבוע דירת מגורים בעיר ששימשה להלנת שוהים בלתי חוקיים.
במסגרת החקירה הגישה יחידת התביעות של מחוז מרכז כתב אישום נגד השב"חים לצד פתיחה בהליך פלילי נגד החשוד בהלנתם.
אתמול סגרו שוטרי התחנה, עפ"י צו מנהלי, את דירת המגורים למשך 30 ימים עקב הלנת השב"חים.
משטרת ישראל תגלה אפס סובלנות כנגד מי שמפר את החוק ועלול לפגוע בביטחון האזרחים, בפרט בעתות מלחמה, ונמשיך לפעול בנחישות כנגד כלל המעורבים בדגש על עבירות הסעה, הלנה והעסקת שוהים בלתי חוקיים.
◼️ הצטרפו לחדשות לוד והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









