מבזקים
באר שבע מרחיבה את פינות ההאכלה לחתולי הרחוב רשת הביטחון של ישראל: למרות החום הקיצוני, הערבה המשיכה לספק ירקות שאף אזור אחר לא הצליח לגדל מודיעין מכבים רעות: ערב “שבילי תקווה וצמיחה” חתם תערוכה והשיק אנתולוגיה חדשה פתח תקווה: גבר כבן 50 נפצע בינוני בתאונת התהפכות; מספר פצועים קל בתאונה נוספת בעיר ללא היכרות מוקדמת: תושב אילת תקף קשיש בתחנת אוטובוס ואיים עליו באמצעות לבנה נערכים בשגרה, מוכנים בחירום: כ-15 מקלטים ציבוריים שודרגו באופקים למען ביטחון התושבים מאולם הישיבות לשטח: בכירי אינטל קריית גת בנו ספסלים נגישים לתושבי העיר נהגים שימו לב: עבודות לילה בכביש 41 בין ניר גלים לבני ברית מתלמידים ליזמים: בני הנוער מבת ים פיתחו אפליקציות, נאבקו בגזענות וזכו בתחרות עירונית מהפכת ה-AI בבתי הספר: כל תלמיד בחטיבת הביניים יקבל מורה פרטי לאנגלית באר שבע על מפת המתמטיקה: שני תלמידים זכו במקום הראשון הארצי ראש העין מצדיעה למשפחות המילואים: היכל התרבות הואר בירוק אופקים מצדיעה למילואימניקים: העיר האירה בירוק וחיבקה את המשפחות אשקלון חוגגת את שבוע הספר: יריד, הצגות וספרים במחירים מיוחדים אחרי הדחייה: חגיגות חודש הספר בתל אביב יפו יוצאות לדרך מרדף פרוע ליד נהורה: נהג משדרות ללא רישיון ניגח אופנוע משטרתי ונעצר מ – 240 לחץ דם ל – 42 ק"מ: המהפך המטורף של איש העסקים מרמת גן יצאה במונית מזירת התאונה: כתב אישום נגד תושבת שדרות בעקבות תאונה קטלנית בכביש 232 אשדוד מתכוננת לתרחיש הקשה ביותר: תרגיל פתע דימה פגיעת טיל בין שני מגדלים בני 20 קומות משרד הבריאות מזהיר: תכשירים “טבעיים” להרזיה ולאון גברי הכילו חומרים מסוכנים

צו סגירה מנהלי למסעדה בסטאר סנטר לאחר העסקת שב"חים

מפקד מחוז דרום, ניצב חיים בובליל, הורה על סגירת מסעדה מוכרת במתחם הסטאר סנטר באשדוד למשך 30 ימים. זאת לאחר שבמקום נתפסו שלושה תושבי שטחים ללא אישורי שהייה.

במסגרת המאבק הנחוש של מחוז דרום בתופעת השוהים הבלתי חוקיים (שב"ח), פשטו שוטרי תחנת אשדוד על מסעדה במתחם הקניות "סטאר סנטר" בעיר. במהלך הפעילות, גילו השוטרים כי במקום מועסקים שלושה תושבי השטחים השוהים בישראל בניגוד לחוק.

השלושה נעצרו באופן מיידי והועברו לחקירה בתחנת המשטרה. במקביל, שוטרי הרישוי של תחנת אשדוד ומרחב לכיש החלו בהליכים מנהליים נגד בעלי העסק, בגין העסקה המהווה סיכון ביטחוני ופלילי כאחד.

לאחר בחינת הממצאים ובהמלצת לשכת היועץ המשפטי, חתם מפקד מחוז דרום, ניצב חיים בובליל, על צו סגירה מנהלי לעסק למשך 30 ימים.

במשטרה מדגישים: "העסקת שוהים בלתי חוקיים אינה רק עבירה על החוק, אלא מהווה סיכון ממשי לביטחון הציבור. נמשיך לפעול ביד קשה ובכל האמצעים העומדים לרשותנו, כולל סגירת עסקים והגשת כתבי אישום נגד מעסיקים המפרים את החוק ומסכנים את שלום האזרחים".


◼️ חדשות אשדוד והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

קבוצת ערים
קטגוריות

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.

צילום: דוברות המשטרה

להצטרפות לקבוצה בוואצפ של אשדוד

לחצו כאן
דילוג לתוכן