news08.net/ads.txt

צעדת האביב רחובות 2021 בסימן “יציאה לחרות”

בהתרגשות גדולה, עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות מזמינות את התושבים להשתתף באירוע שהפך למסורת ארוכת שנים בעיר. צעדת האביב של רחובות תצא לדרך בחול המועד פסח, באופן מעט שונה מהשנים הקודמות, בהתאם להגבלות הזהירות והנחיות משרד הבריאות. בימים שני עד רביעי, 29-31.3, בין השעות 9:30-7:30, יוזנקו המשתתפים בקפסולות של עד 50 צועדים, בכל 10 דקות, על מנת למנוע התקהלות. השתתפות ללא עלות אך מותנית בהרשמה מראש – בלחיצה כאן

מדי שנה, מקיימת עיריית רחובות, באמצעות החברה העירונית רחובות, את צעדת האביב המסורתית, בה משתתפים אלפי צועדים מרחובות ומהסביבה, אשר מסיירים ברחבי העיר ובשטחים הפתוחים במזרח העיר, ונהנים מגוון פעילויות לאורך הדרך, לכל המשפחה. השנה צעדת האביב תהיה בסימן יציאה לחרות, כיאה לרוח התקופה, הן מבחינת פסח והן מבחינת ההקלות בהגבלות הקורונה.

הצעדה תתקיים במהלך ימי חול המועד, בימים שני עד רביעי, 29-31.3, בחלוקה למקצים של קפסולות בנות 50 משתתפים, אשר יוזנקו בין השעות 9:30-7:30, מדי 10 דקות. בכל מקרה, לא תתאפשר יציאה לצעדה לאחר השעה 9:30.

לבחירת קפסולת צעדה והרשמה (מספר המקומות מוגבל בשל הנחיות משרד הבריאות ובעקבות הקורונה) >> לחץ כאן

הצעדה תחל באתר הפרדסנות ע”ש מינקוב, תעבור בין אתרים היסטוריים ובמסגרתה ייהנו המשפחות הצועדות מתחנות חווייתיות לאורך המסלול, בהן יופיעו חניכי בימת הנוער רחובות וינגנו תלמידי הקונסרבטוריון העירוני. המסלול, באורך של 6 ק”מ, ברמת קושי קלה – בינונית, שתאפשר לבני כל הגילאים לקחת בו חלק (השטח הוא חולי ולכן המסלול אינו מתאים לעגלות וכיסאות גלגלים). לא תתאפשר כניסת בעלי חיים, למעט חיות שירות לטובת המסתייעים. לנוחיות המשתתפים תוקם תחנת צל וריענון באמצע מסלול הצעדה.

לבחירת קפסולת צעדה והרשמה (מספר המקומות מוגבל בשל הנחיות משרד הבריאות ובעקבות הקורונה) >> לחץ כאן

לדברי רחמים מלול, ראש העיר: “אנחנו מתרגשים ושמחים לשוב ולקיים את אירועי האביב בעיר. צעדת אביב היא מסורת אהובה על תושבי העיר- גדולים וקטנים, אשר מושכת צועדים מכל רחבי הארץ. אני מזמין את התושבים להירשם לצעדה, ליהנות מבילוי משפחתי וחברי בשטחים הפתוחים, מיפי העיר וממזג האויר, ומאחל לכולנו לצאת לחירות ולחזור לשגרה מלאה”.

לדברי חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: “צעדת האביב מהווה את יריית הפתיחה של סדרת האירועים המסורתיים של העיר כאשר חלקם עם דגש על הפן הספורטיבי. הצעדה היא חוויה של ממש ומשלבת בין ספורט לזמן איכות משפחתי וחברי ואני שמח שמצאנו לדרך לצאת אליה תחת מגבלות הקורונה”.

לדברי אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית רחובות: “בשעה טובה ומוצלחת, אנו שמחים לפתוח את אירועי האביב תחת המגבלות של הקורונה. ההתרגשות בקרב העוסקים בהפקת הצעדה גדולה כל כך ואנו מקווים שתושבים רבים יהיו שותפים להתרגשות זו במהלך ימי הצעדה המתוכננים לחול המועד פסח, תוך שמירה על ההנחיות ושמירה על רווחת התושבים”.

לבחירת קפסולת צעדה והרשמה (מספר המקומות מוגבל בשל הנחיות משרד הבריאות ובעקבות הקורונה) >> לחץ כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן