news08.net/ads.txt

צעיר נעדר מביתו – ואותר בריא ושלם רק לאחר שהרב תומר בן שטרית הורה לחפשו על סלע בים

מהו הסיכוי שרב, גדול ככל שיהיה, יכוון את כוחות המשטרה למקום הימצאותו של נעדר? מסתבר שלרוב הם קלושים אולם במקרה שהתרחש השבוע מדובר בנס משמיים ויכולות אדירות של הרב תומר בן שטרית, מאשדוד, שהצליח לאתר בכוחות שאינם ברורים את מקום הימצאותו של צעיר בן 21, לאחר היעדרות ארוכה.

המדובר בסיפור שהתרחש בצפון הארץ. לדברי הילה מלכה, תושבת הצפון, “אני מספרת את הסיפור כיצד הרב תומר בן שטרית עזר לי – ואני עוד לא מעכלת ומצליחה להבין איך, עוד לא מאמינה שזה קרה”. לדבריה, “קרוב משפחתי, ילד בן 21, החליט שנמאס לו מהחיים כי הוא עובר תקופה לא קלה מהבחינה הרפואית, תקופה שבה הוא נאלץ להיכנס ולצאת מבתי חולים. התקופה הזו גרמה לו להרים ידיים והוא אמר לאבא שלו ‘אני לא רוצה לחיות יותר, נמאס לי מהחיים’. הוא קם ויצא מהבית, בלי טלפון, בלי כלום. האבא אמר ‘אולי הלך לנקות את הראש – ויחזור’ אבל למחרת בבוקר כשראה שהילד לא הגיע הבייתה, הוא הזעיק את כוחות המשטרה והחלו חיפושים נרחבים אחריו. ניידות משטרה, מסוקים, הרבה פקחים ומתנדבים חיפשו אחריו בכל מקום. כשראיתי שהילד לא אותר, החלטתי שאני פונה לרב”.

וכך היה. מלכה פנתה אל הרב תומר בן שטרית מעמותת תשובה וישועה. “הייתי אצלו פעם אחת לפני שבועיים דרך אחותי ששמעה עליו ממישהו שהיה אצלו ואמרתי ‘אני חייבת לפנות אליו’. התקשרתי לעוזר שלו, סיפרתי במה מדובר ובלי לחשוב פעמיים הוא נתן לי את הנייד האישי של הרב. כנראה שמבורא עולם הוא ענה לי בצלצול הראשון, כאילו חיכה לשיחה שלי. דיברתי איתו וסיפרתי לו את המקרה. הוא ביקש חמש דקות לפחות לתת לו – ושאחזור אליו. כך היה. אחרי חמש דקות בדיוק חזרתי אליו ואמרתי לו ‘כבוד הרב, מה עושים?’. המשפט הראשון שהוא אמר לי הוא “אל תדאגי, הוא חי”. אחר כך הוא אמר “הנפש שלו לא הכי בריאה, צריך לעזור לו, הוא במצוקה ואני רוצה שתחפשי אותו באזור הים, החופים. שאלתי אותו מה זאת אומרת בחופים? הוא אמר לי ‘חפשי אותו באזור של מים, סלעים, באזור נהריה”. אמרתי לו ‘אוקיי, אלך לחפש ודיברתי עם האבא של הילד. אמרתי לו מה הרב אמר לי ומהרגע ההוא ועד שמצאו אותו חלפה חצי שעה. מצאו אותו ליד מקווה מים באזור נהרייה, בדיוק איפה שהרב אמר לי לחפש. הילד נמצא בריא ושלם כמו שהוא אמר לי “.

איך קיבלת זאת?

“קשה לעכל את מה שקרה. מיד לאחר מכן צלצלתי אליו להודות לו דרך העוזר שלו בעקבות המקרה שלנו הייתי רוצה שאנשים ישמעו על הגדולה שלו וייעזרו בו. הוא עזר לי מרחוק מבלי להניד עפעף ומבלי לדרוש דבר בתמורה, ממש כלום. זה גדול מהחיים. הדבר היחיד שדרש זה לדעת מה שלום הילד ולדעת שהכל בסדר. עכשיו אני מתכננת לעשות סגירת מעגל בעזרת ה’ ובלי נדר. ניתן לאבא ולילד להירגע ובעוד כמה ימים אעשה ביניהם לבין הרב מפגש. אני חושבת שהרב יוכל לכוון ולהדריך אותו. אם הוא מצא אותו, אין ספק שהוא יכול לעזור לו. תראי, אני הייתי איתו על הקו, אני דיברתי איתו בהמשך – ואני לא מאמינה שזה קרה, זה גדול ממני. אי אפשר לעכל את זה בכלל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן