news08.net/ads.txt

קהל גדול, ניצחון מתוק: עירוני ניצחה אמש את כפר שלם במסגרת גביע המדינה

אמש, עירוני אירחה את כפר שלם למפגש פיקנטי במסגרת גביע המדינה אשר הסתיים בניצחון דחוק 2:1 לצהובים  בתוך הארכה, לאחר 1:1 בסיום ה-90 דקות.

כפר שלם הגיעה למשחק בידיעה שגביע המדינה הוא הכנה טובה לפתיחת הליגה שנפתחת עוד רגע, ומטרתם העיקרית העונה היא עליית ליגה, לשם כך, פרץ ,מאמנה של כפר שלם, נתן לאותם שחקנים בכירים בינהם: קדוסי, פשכה, שפונגין, מנוחה עקב משחק הליגה הקרוב בסופ”ש, אך גם הרכב המשנה של הכתומים לא נופל מאף קבוצה בליגה א’.

לעומתם, עירוני שביצעה רכש יותר מזהיר העונה, פתחה את המשחק בצורה מבוקרת וחיכתה להתקפות המתפרצות שהובלו ע”י עידן חג’ג’ ותומר בן חיים.

אך יש דבר אחד שעירוני לא הייתה צריכה לבצע רכש, וזהו הקהל הגדול והאיכותי, ששוב במי יודע כמה, נתן את הגרון לאורך כל המשחק והוביל את החניכים הצהובים לעבר הניצחון.

נקודת המפנה במשחק הייתה כאשר מאור זוהר כבש שער עצמי לקראת סוף המשחק ומנע מעירוני ניצחון לאחר 90 דקות, אך במקום תסכול בקרב האוהדים, הרי הוא להפך, הקהל הגדול שר בשמו של מאור זוהר ונתן לשחקנים דחיפה אדירה לעבר הניצחון.

ואכן כך זה קרה,עמוק בהארכה, יוסף אברה שנכנס כמחליף, השתלט על כדור ברחבה ושיגר טיל לרשת, שהרים את אלפי הצהובים לשמיים.

כמו שנאמר לאורך הקיץ, ליגה א’ אכן תהווה ליגה מאוד פיקנטית שעד סופה לא ניתן איך היא תסתיים, דוגמא מובהקת לכך הוא הניצחון של עירוני, כאשר תקציב שתי הקבוצות בפער גדול אחת מהשנייה, אך במשחק עצמו יכלנו להבחין שחוץ מהחזקת כדור של כפר שלם, לא נראו הבדלים רבים על המגרש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן