קואליציה חסרת תקדים במועצת העיר קריית אונו

כמעט מקיר לקיר: בקואליציה יישבו 14 חברי מועצה מתוך 15 חברות וחברי מועצת העיר

כמעט מקיר לקיר

בקואליציה החדשה בעיריית קריית אונו ישלבו ידיים שישה חברי סיעת “יש עתיד ותקווה חדשה”, עם ארבעה חברי הרשימה המאוחדת, ועם חברי סיעות מרצ, תנועת התושבים, ש”ס וחבר מסיעת “התושב במרכז” שהתפצלה מסיעת “חוזה חדש” שתשב באופוזיציה.

מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו מסרה :

“תודה לכל חברי וחברות הסיעות השונות, שידעו להניח את המחלוקות ואת משקעי העבר בצד והחליטו לצעוד יד ביד, ביחד, בכדי לדאוג ולקדם את העיר לעתיד טוב יותר, עם החזון אותו אני מובילה: עיר ליברלית, שוויונית, הדואגת לצרכי כל תושביה. הקואליציה מסמלת את האחדות והשותפות שאני דוגלת בה.”

והוסיפה: “תודה לישראל גל ראש העיר היוצא, הפורש ממועצת העיר. בטוחני כי פה אחד, במועצת העיר הקרובה, נדע להוקיר את החותם אותו הטביע בעיר.”

ישראל גל ראש העיר היוצא הודיע על פרישתו ממועצת העיר ואמר:

“כמי שהיה שותף לבניית הקואליציה הרחבה, אני מברך על כך ומאחל לראש העיר ולכל חברי המועצה, שיתוף פעולה פורה לטובת העיר ותושביה. עכשיו אני יכול להניח לעשייה הציבורית בלב שלם, בידיעה שתרמתי רבות לפיתוחה ושגשוגה של קריית אונו בכל התחומים וגם להבטחת עתידה”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן