קורס הכרת השלטון המקומי לעובדי משרד הפנים התקיים בבאר שבע

עובדי היחידות השונות במשרד הפנים, מאגף החשבות, אגף מערכות מידע, רכש ולוגיסטיקה, משאבי אנוש ועוד השתתפו היום בסיור בעיר באר שבע במסגרת קורס ראשון מסוגו להכרת השלטון המקומי.

עובדי היחידות השונות במשרד הפנים, מאגף החשבות, אגף מערכות מידע, רכש ולוגיסטיקה, משאבי אנוש ועוד השתתפו היום בסיור בעיר באר שבע במסגרת קורס ראשון מסוגו להכרת השלטון המקומי.

בקבלת הפנים שנערכה בעירייה על ידי ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ והנהלת העירייה הסביר ראש העיר כי:

“זו הזדמנות מיוחדת להיפגש עם העתודה הניהולית של משרד הפנים , אתם משמעותיים מאוד בפיתוח הרשויות המקומיות וקידום האינטרס המשותף בינינו והוא מתן השירותים לתושבי הרשויות. לא פשוט להיות משרת ציבור אבל עם צוות מקצועי הצלחתי ב15 השנים האחרונות לבצע שינוי אדיר, יחד איתכם כעובדי מדינה נמשיך לבצע את השינוי המשמעותי עבור השיפור השירות לתושב”.

תמונה

במהלך היום התקיים גם פאנל בהשתתפות הגב’ לילי פיינטוך, הממונה על מחוז דרום מטעם משרד הפנים וסגניתה גב’ מרגריטה ברר עם מנכי”לית העירייה גב’ אבישג אבטובי ועובדים בכירים ברשות המקומית בנושאים על סדר היום: העשייה המשותפת במרחב המטרופוליני, תכנון, תעסוקה , הייטק וכו’. את הסיור הלימודי סיימו משתתפי הקורס בסיור בפארק נחל באר שבע ופארק ההייטק.

ורד אבני מ”מ מנהלת אגף ההדרכה סיכמה את יום הסיור וציינה

:

“המחשבה על ביצוע הסיור נועדה כדי לראות הלכה למעשה את עשיית השלטון המקומי ברשות מורכבת כמו העיר באר שבע שהתפתחה מאוד בשנים האחרונות והוכיחה כי ניתן להפוך את הלא אפשרי לאפשרי. המפגש עם ראש העיר והנהלת העירייה שפך אור על העשייה והעמיק את הידע של משתתפי הקורס”.

קורס הכרת השלטון המקומי הינו ראשון  מסוגו ופותח על ידי אגף ההדרכה במשרד בהובלתה של  הגב׳ ורד אבני ועובדות האגף הנפלאות, שיר מלכה יפרח והלל אבינעים. משתתפי הקורס הינם עובדי היחידות השונות במשרד להם אין נגיעה ישירה בליבת העשייה ברשויות המקומיות. הקורס מועבר  ע”י המנהלים והמנהלות של אגפים ומינהלים העוסקים בהיבטים שונים בתחום השלטון המקומי.

מטרת הקורס הינה לבצע חשיפה והיכרות מעמיקה ורב מימדית עם אתגרי השלטון המקומי, ההזדמנויות והיוזמות המקודמות בו תוך הבנת הצרכים של הרשויות ומתן המענה המדויק לצורך שלהן כעובדי המשרד המעניקים להם שירות.

במפגשי הקורס ההמשתתפים לומדים על תפקידו של משרד הפנים למול הרשות המקומית , כיצד מקדמים תכנון אסטרטגי בזירה המוניציפאלית, מהי תפיסת האזוריות? מהו תפקיד האשכולות, ניהול בקרת ההון אנושי ושכר ברשויות , דיגיטציה וחדשנות , תכנון מוניציפלי , תפקיד הגזבר, מבנה התקציב ברשות, אתיקה ועוד. מתודולוגיית הלמידה הינה מגוונת וכוללת- סיורים, לומדות, ולמידה חוויתית סביב שולחנות עגולים.

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: משרד הפנים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן