news08.net/ads.txt

קחו חלק ביוזמה מבורכת: איסוף ממתקים ואוכל יבש לחיילים ברחובות!

יוזמה משותפת של סגן ראש יניב מרקוביץ׳ וחברת המועצה רוני באום לקראת חג השבועות: איסוף ממתקים ואוכל יבש לחיילות ולחיילים מיחידת כיפת ברזל ששומרת על רחובות.

אגף חזות העיר בעיריית רחובות קורא לכם, התושבות והתושבים, לבוא ולתרום כבר עכשיו חטיפים , מנות חמות, מוצרים יבשים וממתקים לחיילים ‏היקרים שלנו שמוצבים בסוללות כיפת ברזל השומרות על העיר רחובות. את התרומות ניתן להניח במכולה שהוצבה בכניסה לבניין העירייה (קניון רחובות, ביל״ו 2) ברחובות החל מעכשיו ועד ‏יום ראשון ב-13:00 בצהריים (ניתן להביא מוצרים 24/7, המקום פתוח ומאובטח).

שימו לב! ניתן להביא מוצרים באריזות סגורות בלבד, ובשל הוראות הצבא אין להביא כל מוצר שנעשה בהכנה ביתית.
אנא העבירו הודעה זו לכל המכרים שלכם ‏וביחד נדאג לשמח בחג השבועות את החיילות והחיילים שלנו שעושים עבודת קודש.

סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ׳: ״כמו בכל משבר, זה הזמן להפגין ערבות הדדית, להתחבר מחדש לעם ישראל ולומר תודה למי שצריך. אני קורא לכולם להביא כמה שיותר מוצרים שיביעו, ולו במעט, את התודה שלנו לחיילים”.

חברת המועצה רוני באום: “דווקא בימים אלה של מלחמה מבחוץ ומחלוקות מבפנים – צבא הגנה לישראל הוא המקום היחיד של שיתוף, אחווה וחברות בין כל המגזרים ואין זמן טוב מזה לומר תודה בשם תושבי העיר לחיילי כיפת ברזל ששומרים על רחובות והסביבה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן