news08.net/ads.txt

קק”ל רתמה 10,000 מתנדבים למאות פרויקטים למען הזולת ב-מ.א. נחל שורק, רחובות, רמלה ולוד, בהם שני פרוייקטים להנצחתה של רינה שנרב ז”ל

טרם תחילת השנה החדשה, רתמה קק”ל 10,000 מתנדבים מכל רחבי הארץ לטובת 237 פרויקטים של שיפוץ ושדרוג בתים ומועדונים של ניצולי שואה, קשישים, בעלי צרכים מיוחדים ועולים חדשים בין היתר ב-מ.א. נחל שורק, רחובות, רמלה ולוד.

במסגרת הפרויקט במ.א. נחל שורק שופצו ויצבעו בתי קשישים בבני ראם, יד בנימין ויסודות, ברמלה שופצו מועדוני רווחה, מרכז נוער מוסיקלי, גינות קהילתיות, בתי ומועדוני קשישים וניצולי שואה. ברחובות שופצו בתי קשישים וכניסות לבניינים בשכונת קריית משה. בלוד תוקם גינה קהילתית ע”ש רינה שנרב ז”ל שנהרגה לפני כחודש וישוקמו מועדוני נוער צמי”ד לזכרה וכמו כן ישופצו בתי קשישים וכניסות לבניינים.

חלק מהפרויקטים יוקדשו לזכרה של הנערה רינה שנרב ז”ל בת ה-17 שנהרגה בפיגוע טרור ממטען שהוטמן במעיין הסמוך להתנחלות דולב לפני כחודש. חברותיה מהעיר לוד החליטו לעשות עם קק״ל פרויקט לזכרה שבמסגרתו תונצח רינה בגינה קהילתית שתוקם בשכונת “רמט” בלוד, ובמועדון הנוער של העיר אשר ישופץ ויאובזר על ידי קק”ל. שני אלו יקראו על שמה, וישופצו על ידי המתנדבים הרבים לצד חברותיה הטובות של שנרב ז”ל.

פרויקט קק”ל למען הקהילה הינו יוזמה של יו״ר קק״ל, דניאל עטר, והוא נערך בפעם הראשונה לפני חג הפסח הקודם אז כלל כ-6,500 מתנדבים. הפעם גדל הפרויקט וצפויים לקחת בו חלק 10,000 מתנדבים מכל רחבי הארץ. את המתנדבים יובילו עובדי קק”ל ויקחו חלק גם נציגי הרשויות המקומיות, גמלאים, תנועות וארגוני הנוער, מכינות קדם צבאיות, חוגי הסיירות של קק”ל, עובדי חברות הייטק ועוד. הפרויקטים מתקיימים במקומות בהם ישנו צורך חיוני בעזרה לאוכלוסייה לשפר את סביבת חייה ולאפשר לה לפתוח את השנה בצורה טובה יותר. פעילות המתנדבים מפריחה חיים חדשים במקומות הללו בין היתר באמצעות צביעה חיצונית ופנימית של המבנים, שתילת פרחים, הצבת אדניות נוי, ספסלים ועוד.

יו”ר קק”ל דניאל עטר: ״קרן קימת לישראל שמה לה למטרה מרכזית את חיזוק הפריפריה החברתית והגאוגרפית וחלק חשוב מכך זה גם להפוך את סביבת החיים של האוכלוסייה בפריפריה לסביבת חיים נעימה ומכבדת. אני גאה בכך שפעילותה של קק״ל תאפשר לאנשים רבים לפתוח את השנה בצורה טובה ומכבדת הראויה לאזרחים בישראל 2019 – לא משנה היכן הם גרים ומה מצבם הסוציו-אקונומי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן