קריית אונו מתייחדת עם הנופלים

ראש העיר קריית אונו, מיכל רוזנשיין: “החיים ממשיכים ואין לנו ברירה אלא לקום, לאחוז  בתקווה, להמשיך ולהילחם על עצמאותנו וקיומנו. לזכרם, עבורנו ולמען  ילדינו”

כואב ומצמרר היה אמש בגן הגיבורים בקריית אונו. למעלה מ-6,500 תושבי העיר הגיעו לחלוק כבוד ולזכור ביחד את הנופלים והנופלות הנרצחים והנרצחות בטקס יום הזיכרון לחללי צה”ל ונפגעי פעולות האיבה.

הטקס עמד השנה בסימן אירועי טבח השבעה באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל, בו שכלה קריית אונו אחד עשר מבניה ובנותיה.

בפתיחת הטקס נשאו דברים ראש העיר מיכל רוזנשיין, רב העיר הרב רצון ערוסי ונטע גולד יו”ר פורום המשפחות השכולות בקריית אונו.
בנאומה אמרה ראש העיר:

“הסערה הפנימית והחיצונית שנוגעת בכולנו, שהשנה כמו שמו לה מגבר – הכול יותר חזק, יותר קשה, יותר כואב וכולנו רק רוצים להתעורר מהחלום הרע הזה שפקד אותנו. הלב מסרב להאמין, הבטן מתהפכת, הגרון נחנק והעיניים לא מפסיקות לדמוע, כמעט בכל יום מחיר הדמים עולה. כן, האפור היום אפור מאד,  אבל החיים ממשיכים ואין לנו ברירה אלא לקום, לאחוז  בתקווה, להמשיך ולהילחם על עצמאותנו וקיומנו. לזכרם, עבורנו ולמען  ילדינו.”

הנוכחים בטקס האזינו והזילו דמעה למשמע הדברים שנשאו אל”מ במילואים אלכס מלייב, אביו של סגן יואב מלייב ז”ל שנפל בקרב, סיגל חליפה אמה של גאיה חליפה ז”ל שנרצחה במסיבת הנובה וסגן אלוף אלון פלד, חברו וסגנו של אל”מ אסף חממי ז”ל מפקד החטיבה הדרומית באוגדת עזה שנפל בקרב בקיבוץ נירים.

את הטקס הנחו אהוד גרף תושב העיר, תמיר הדס ואלה חמו תלמידי תיכון בן צבי. בטקס שולבו שירים ומיצגי וידאו והשתתפו בו הזמרת מעיין בוקריס, תזמורת הנוער והבוגרים של קונסרבטוריון קריית אונו בניצוחו של גיא פדר, להקת השירה הייצוגית “טאלנט” של המתנ”ס ולהקות השירה “קול הכבוד”, “שואו”, “מפתח סול”, ו”הבנים”. משמר כבוד של תנועות הנוער ומשמר כבוד של חיילי וחיילות צה”ל ממחנה תל השומר לקחו חלק באירוע. הניהול המוסיקלי הופקד בידיו של אביב קורן.

אחד מרגעי השיא של הטקס היה כאשר עלה לבמה היוצר והזמר דניאל וייס, תושב בארי, ששני הוריו נרצחו וביצע את השיר “אני גיטרה” לזכר הוריו.

את הטקס הפיק המתנ”ס וביים והפיק אורן הללי מנהל התרבות והאירועים.

הטקס הועבר בשידור חי בדפי הפייסבוק של העירייה והמתנ”ס ובערוץ היו טיוב של הטלוויזיה של קריית אונו. ניתן לצפות בלחיצה על הקישור.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן