מבזקים
סכנה לבריאות הציבור: משרד הבריאות מזהיר מפני שמן זית מזויף באמצע הרחוב, לאור יום: ירי באשדוד; בן 23 הובהל לבית החולים "תעשי פול גז": ילדה בת 14 מאור יהודה לקחה את הרכב של אמא שלה ויצאה לסיבוב מסוכן עם החברים נהגים, שימו לב: חסימה ושינוי זמני בהסדרי התנועה הלילה בכביש 200 אחרי 35 שנה: מהפכת הענק בהיכל התרבות של אור יהודה יוצאת לדרך המשטרה סגרה בבת אחת שישה בתי עסק בנגב מחשש שיהפכו למטרות ירי דירה בהנחה: אלפי משפחות מתחרות על דירה בכפר סבא, יהוד, מזכרת בתיה ואילת בת ים: בני נוער ממשפחות מילואים וכוחות הביטחון פתחו את הקיץ על הגלים אחרי יותר מ – 30 שנות יריבות: הבבא ברוך הגיע להילולה של משפחת איפרגן בנתיבות בירה, רוק וחגיגות 30: פסטיבל הבירה של מודיעין חוזר עם הג'ירפות ומרסדס בנד קריית גת בקזחסטן: העיר מציגה את עצמה לעולים פוטנציאליים ביריד עלייה ראשון מזה 11 שנים בבאר שבע מצאו דרך חדשה להילחם באלימות ברשת: הילדים עצמם הפכו לשומרי הסף של הוואטסאפ ראש העין הוכרה כיישוב זכאי לרישיון נשק אישי מבצע הצלה במעמקי אילת: אלמוג ענק במשקל 80 ק"ג הועבר למקום מבטחים קריית עקרון נערכת לקיץ: שולחנות עגולים למניעת אלימות בקרב בני נוער גבעתיים פותחת עגלת קפה שישית: המחירים הוגבלו, גם טבעונים ורגישים לגלוטן בפנים בן 14 נהג ברכב על גבי הג'אנטים וניסה להימלט מהמשטרה בנתיבות "אם יפגעו במפעלי ים המלח – כל הנגב ייעצר": קרב הענק על 30 אלף משרות בדרום פתח תקווה: קטין הותקף ונפצע, מספר קטינים נעצרו במהלך הלילה מהכיתה אל הכוכבים: 47 נערות מבאר שבע ואופקים מסיימות שנה ראשונה בתוכנית שמכוונת לעולמות התעופה והחלל

קרית גת: עמותת בנתיבי אודי מרחיבה את תוכנית המצוינות "ניצנים" 

״ניצנים״ הינה תכנית של עמותת "בנתיבי אודי"  בשותפות עם אגף התקשוב וההגנה בסייבר, אכ"א, משרד הביטחון, מערך הדיגיטל הלאומי במשרד הכלכלה, משרד החינוך וגופים פילנתרופים נוספים.

השבוע התקיים מפגש מרגש בין נציגי עמותת "בנתיבי אודי" המפעילה בקריית גת את תכנית "ניצנים" להכשרת נערים ונערות לתפקידי תכנות וסייבר בצה"ל עם ראש העיר מר אבירם דהרי. בפגישה הוצגה תוכנית שאפתנית להרחבת ניצנים בעיר לאור התוצאות המרשימות. 

תכנית "ניצנים" הפועלת להכשרת תלמידות ותלמידי כיתות ט' עד יב' לשירות טכנולוגי בתפקידי עלית של צה"ל ולהשתלבות בתחומי ההייטק, ממשיכה לצמוח ולהתרחב בהיקף החניכים והחניכות. בפגישה הוצגו בפני ראש העיר תוכניות להגדלת היקפי תלמידות ותלמידי העיר המשתלבים בתכנית היוקרתית.

בפגישה השתתפו ראש העיר קריית גת – אבירם דהרי, מייסד משותף של העמותה מרדכי אלגרבלי, מנכ"ל העמותה – אופיר אלגרבלי, תת אלוף במיל' ארנון זו-ארץ יו"ר מרכז אודי והדס פורת-רואש ראש מטה העמותה.

עד כה, יותר מ-50% מבוגרי התוכנית בעיר קריית גת הצליחו להשתלב ביחידות טכנולוגיות הנחשקות בצה"ל ובמסלול עתודה יוקרתיים, במהלך המפגש הוצגו סיפור הצלחה מעוררי השראה, המבליטים את תלמידי קריית גת המשמשים מקור השראה ליתר חבריהם.  למרות המלחמה, שנת הלימודים הושקה בהצלחה בין השאר בזכות פרויקט לוגיסטי מורכב של חלוקת המחשבים האישיים לחניכים והחניכות החדשים שהחלו את התוכנית השנה. בפרויקט לקחו חלק מתנדבי העמותה ואף ראש העיר וצוותו.

ראש העיר בירך על היוזמה והביע רצון שהעיר תיקח חלק כשותף מלא בהרחבת התכנים וביצירת דור העתיד של אנשי הייטק בעיר.

״ניצנים״ הינה תכנית של עמותת "בנתיבי אודי"  בשותפות עם אגף התקשוב וההגנה בסייבר, אכ"א, משרד הביטחון, מערך הדיגיטל הלאומי במשרד הכלכלה, משרד החינוך וגופים פילנתרופים נוספים. מטרת התכנית שהוקמה לזכרו של סגן אודי אלגרבלי ז"ל, קצין קשר בחטיבת הצנחנים שנפל בשנת 1994 בקרב בלבנון, היא לאתר ולהכשיר בני נוער בעלי פוטנציאל ואוריינטציה טכנולוגית בתחום התוכנה והסייבר מהנגב ומהגליל.

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

קבוצת ערים
קטגוריות

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.

צילום: יח"צ בנתיבי אודי

דילוג לתוכן