news08.net/ads.txt

ראיון מיוחד עם מנהל קבוצת מכבי שעריים כפיר קירט: “ייתכנו שינויים בקבוצה בעקבות ההפסדים”

כפיר קירט נחשב לדמות מפתח במועדון מכבי שעריים, בראיון מיוחד שנערך איתו הוא מספר על הפתיחה החלשה של הקבוצה, ציפיות הקבוצה בעונה הנוכחית ועל הדרבי הנחשק שעיר שלמה מחכה.

כפיר קירט ראשית

כפיר נשאל על הפתיחה הרעה של הקבוצה שמסתכמות בשתי הפסדים “אכן זו פתיחה גרועה במבחן התוצאה, אך לפי מה שאני רואה ייתכנו שינויים בקבוצה שיצליחו לעזור לקבוצה. להזכירך עד מחזור שישי השגנו רק 6 נקודות, ועד מחזור 15 כבר היינו עם 26 נקודות.

בסופו של יום, שעריים כרגע בתקציב זעום יחסית לשאר הקבוצות הליגה, כאשר יש 6 קבוצות שמשקיעות סכומי עתק בעונה הנוכחית”.

קירט הוסיף ממה נבע ההפסד נגד אור יהודה: “נגד אור יהודה החמצנו ללא הרף והתוצאה לא משקפת כלל, היה חסר לנו את הרגל המסיימת וייתכן שזו הבעיה. תפקידי לתת שקט למועדון ושקט לצוות המקצועי כדי שהכל יתנהל כשורה וברוגע”.

קירט שכבר מומחה ועבר המון בליגה א’, נשאר עם רגליים על הקרקע כאשר נשאל על ציפיות הקבוצה העונה “המטרה היא לעשות את המקסימום עם התקציב הנמוך שעומד לרשותנו, שנה שעברה ידענו לנצל זאת בחכמה והצלחנו להפתיע ולסיים בפלאיוף העליון. כמובן שהשנה פלאיוף עליון יחשב הצלחה”.

כאשר נשאל על היריבה מרמורק שמסומנת כקבוצה בטוחה לעלייה ועל הדרבי הקרוב “הדרבי זה רק עוד משחק, נכון שזה מלא אמוציות ויוקרתי, אך זה רק עוד 3 נקודות, אין לנו חששות מאף קבוצה”.

כפיר קירט סיים את הראיון באיחולי חג שמח ושנה טובה לכל בית ישראל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן