news08.net/ads.txt

ראשוני • מהומות בשכונת ג׳וואריש בעיר רמלה; מספר הצתות בשכונה

בשעה זו מתקיימים מספר הפרות סדר בשכונת ג׳וואריש בעיר רמלה – ובעקבות כך יש מספר אירועי הצתה.

כרגע 3 צוותים בפיקודו של להב נועם מרדכי פועלים בשריפת מספר כלי רכב בחצר בית פרטי ברחוב התמר.
במקום סכנה ממשית להתפסות הבית בלהבות, לוחמי האש פועלים לכיבוי השריפה ובמקביל מבצעים סריקות לאיתור לכודים במבנה.

במקביל 4 צוותי כיבוי נוספים בפיקודו של רשף ניסים אליעזר פועלים בשריפת מחסן עם מעורבות של בלוני גז.
לוחמי האש פועלים למניעת התפשטות השריפה לבתים הסמוכים ולקירור בלוני הגז.

שריפת בית פרטי בן 2 קומות

בדקות אלו מתרחש אירוע נוסף ברמלה: שריפת בית פרטי בן 2 קומות. כמו כן עצי הברוש בחצר הבית גם כן בוערים ובמקום מטען אש גדול. לוחמי האש פועלים לכיבוי השריפה ולסריקות בתוך הבית לאיתור לכודים. במקום פועלים 3 צוותי כיבוי.

אירוע שריפת כלי הרכב אשר תפס את הבית בשליטה מלאה של כוחות הכיבוי, אין נפגעים בנפש במקום. באירוע שריפת המחסן עדיין מבצעים פעולות כיבוי, לוחמי האש הצליחו למנוע את התפשטות השריפה לבתים הסמוכים. בשלב זה פועלים להוצאת בלוני הגז מהמחסן ומסלינים עליהם מים על מנת לקרר בשביל למנוע פיצוץ נפחי במקום.

מפקד התחנה טפסר משנה אורן שישיצקי נוכח בזירת האירוע. כוחות משטרתיים רבים מאבטחים את עבודות הכבאים במקום. מהמקום פונה אדם בעקבות שאיפת עשן אל בית החולים ע״י כוחות הרפואה. כלל זירות האירועים נמצאות בשליטה של כוחות הכיבוי במקום.

••• ממשטרת ישראל נמסר כי התקבל דיווח על ירי שנשמע באזור שכונת ג’ואריש ברמלה, והצתת שני כלי רכב בעקבות סכסוך בתוך משפחה במקום. אין נפגעים. כוח משטרה במקום עצר מספר חשודים בחשד למעורבות באירועים. נסיבות האירועים נבדקות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן