news08.net/ads.txt

ראש האופוזיציה בקרית מלאכי, אליאור עמר: “להאריך את קייטנות הקיץ עד אוגוסט”

האם הקייטנות ובית הספר של החופש הגדול יוארכו עד השבוע הראשון של חודש אוגוסט? ראש האופוזיציה במועצת העיר, אליאור עמר, דורש כי העירייה תאריך את משך הקייטנות עמוק אל תוך החופש הגדול, מאחר ולדבריו הורים רבים נותרים ללא פיתרונות לילדיהם למשך כחודש וחצי של החופשה. עמר הגיש הצעה לקראת ישיבת המועצה הקרובה, לפיה אגף החינוך יציע להורים אפשרות להארכה של שלושה שבועות לקייטנות, כך שהן יתקיימו עד ה-15 לאוגוסט.

החופש הגדול מתחיל ב-1 ליולי בכל שנה, אך בפועל ממשיכים הילדים והתלמידים ללמוד – במתכונת חוויתית – עד ה-22 ליולי. את הקייטנה מסבסד משרד החינוך, כאשר ערים אשר רוצות להאריך את הקייטנה מעבר לתאריך זה, נדרשות לעשות זאת בעצמן. ערים רבות ברחבי הארץ אכן מאריכות את הקייטנות, ומאפשרות להורים לרשום את ילדיהן לקייטנות שנמשכות עד ה-8 או ה-15 לאוגוסט, בתוספת תשלום.

השנה החליטו בעירית קרית מלאכי שלא לאפשר את הארכת הקייטנות, למורת רוחם של הורים רבים שנותרו חסרי אונים. “זהו תפקידה המובהק של העירייה לספק פיתרונות של מסגרות חינוכיות לתלמידים שהוריהם מעוניינים בכך גם לתוך החופש הגדול”, אמר ראש האופוזיציה במועצת העיר, אליאור עמר. לדבריו, הורים רבים אינם יכולים להרשות לעצמם לקחת חופש מהעבודה לתקופה ארוכה כל כך, ונותרים בלי פיתרונות לילדיהם, ולכן על העירייה לספק להם פיתרון של קייטנות הנמשכות גם לאחר סיום הקייטנות הממומנות על ידי משרד החינוך. עמר ציין כי ההורים אינם יכולים להרשות לעצמם לקחת חופש ממקום עבודתם, “לא בימי שגרה ובוודאי לא אחרי תקופת הקורונה שהשלכותיה עדיין מכות בכלכלה הישראלית”, כלשונו.

עמר מספר כי קיבל בימים האחרונים פניות רבות מהורים שאינם יודעים כיצד לנהוג נוכח המציאות בה ילדיהם יצטרכו להישאר בבית למשך חודש וחצי – ממועד סיום הקייטנות ועד לראשון לספטמבר. “יש הורים רבים שלא יכולים להיעזר בבני משפחה כדי להתמודד עם חודש וחצי של העדר מסגרות”, הסביר ראש האופוזיציה. “מדובר בזוגות צעירים, אנשים עובדים, שצריכים פיתרונות. חובתה של העירייה לספק את הפיתרונות”.

ביום שני תתקיים ישיבת מועצה לקראתה הציע שאגף החינוך יאפשר להורים אפשרות בחירה של הארכת קייטנות החופש הגדול עד השבוע הראשון של אוגוסט וקרא לראש העירייה אליהו זוהר לאמץ את ההצעה ולקדם אותה. “זה הדבר הנכון והמתבקש”, הסביר סיכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן