news08.net/ads.txt

ראש המועצה יואל גמליאל מונה ליו”ר אשכול אזורי בו חברות 9 רשויות מהאזור

יואל גמליאל|מרכז התרבות החדש הדמייה|גמליאל עם המשפחה

בישיבה הראשונה של האשכול האזורי נבחר ראש מועצת גדרה יואל גמליאל, לכהן כראש האשכול. ההחלטה התקבלה על ידי ראשי הרשויות המכהנים באשכול בעקבות ההצלחה שלו בגדרה ותוך מתן אמון מלא במנהיגותו.

אשכול רשויות מקומיות דומה לאיגוד ערים אשר הוקם על מנת לעודד פיתוח אזורי וקידום שיתופי פעולה בנושאים שונים בין הרשויות המקומיות החברות בו. האשכול מבוסס על התאגדות וולונטרית של רשויות שכנות שחוברות יחד במטרה להביא להעלאת איכות החיים לתושב, תוך מיצוי ואיגום משאבים וקידום ראייה אזורית כוללת במגוון נושאים. עשייה במספר נושאים במקביל נועדה להבטיח הובלת מהלכים מערכתיים, כמו גם הצעת פתרונות משולבים לאתגרי הרשויות והאזור.

גדרה הצטרפה לאשכול בו נימנו גם מועצה אזורית ברנר, מועצה אזורית חבל יבנה, מועצה אזורית באר טוביה, מועצה אזורית נחל שורק, מועצה אזורית יואב, קריית עקרון בניי עייש וקריית מלאכי. את האשכול יוביל כאמור לעיל יואל גמליאל ראש מועצת גדרה, אשר נבחר על ידי יתר ראשי הרשויות לעמוד בראש האשכול ולהביא אותו להצלחה כפי  שעשה ועושה עם המושבה.

“אני שמח שגדרה מהווה דוגמא למופת ומובילה את האשכול האזורי, אשר יגדיל את התקציבים, יאפשר יצירת פרוייקטים חדשים וישפר את חיי התושבים”, מסר גמליאל בתגובה. “אני מודה לראשי הרשויות על האמון להוביל את האשכול האזורי, ובטוח כי שילוב  הרשויות ושיתוף הפעולה יאפשר לכולנו לקדם את האזור לאזור מוביל ומתקדם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן