news08.net/ads.txt

ראש העיר הטרי של אילת, אלי לנקרי: “מתכוון לפעול בנחישות מול הממשלה החדשה”

עם השבעת מאיר יצחק הלוי לכנסת ישראל, ימלא את מקומו כראש עיריית אילת, אלי לנקרי המכהן כסגנו וממלא מקומו ב-18 השנים האחרונות. הבחירות לראשות העיר אילת צפויות להתקיים ביום שלישי האחרון שלפני תום 60 הימים מיום התפטרות ראש העירייה, שנכנסה לתוקף ביום השבעתו לכנסת (16.6.21). עם החלת תפקידו כממלא מקום ראש העירייה אמר אלי לנקרי: ״אני מקבל עליי את התפקיד ביראת כבוד ונרתם אליו מתוך תחושת שליחות, אחריות ובביטחון מלא”.

אלי לנקרי, בן למייסדי העיר אילת, נשוי לנעמי, אב לשלושה (עידן, נתנאל ושירי) וסב לאחד עשר נכדים. בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול. בוגר לימודי ספנות ונמלים באוניברסיטת חיפה. שימש כמנהל חברת דיזנגוף (חברת הספנות צים) באילת במשך 12 שנים. מכהן כסגן וממלא מקום ראש עיריית אילת משנת 2004. הוביל במהלך השנים את תחומי הכלכלה, התיירות, התעסוקה, החדשנות, עיר חכמה ועוד. משמש כיו”ר תאגיד התיירות העירוני, יו”ר דירקטוריון המנהלת המשותפת של עיריית אילת ומועצה אזורית חבל אילות, יו”ר הוועדה לבטיחות בדרכים ויו”ר הוועדה לשמירה על הפטור ממע”מ.

על התקופה הקרובה אמר אלי לנקרי: “בשנים האחרונות מתמודדת אילת עם אתגרים רבים, בהם אתגרי תחבורה גדולים ומשמעותיים, אתגרי גיוון מקורות תעסוקה, אתגר הגדלת התיירות לעיר, אתגר סגירת שדה דב ויישום החלטות הממשלה בעקבות זה וכמובן אתגר משבר הקורונה – האתגר הגדול ביותר שחוותה אילת. לצד האתגרים הגדולים יש לאילת הזדמנויות אדירות שאני מתכוון לפעול בנחישות מול הממשלה החדשה על מנת לנצלן ולמצות את הפוטנציאל האדיר של העיר אילת למען תושבי העיר והנופשים בה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן