
הבוקר עבר ראש העיר רחמים מלול צנתור ובשעות האחרונוץ הוא אף מתלוצץ עם מאות המטלפנים, בהם חברי מועצה ובני משפחה. "אני ובני משפחתי קיבלנו הודעות רבות וטלפונים אינספור ואני מבקש להודות לכולם על כך" אמר מלול "אני מתכנן לשוב להמשך העשייה במלוא המרץ כבר בימים הקרובים״.
במסגרת בדיקות רפואיות תקופתיות שעבר מלול עלה הצורך בביצוע צינתור. מדובר בבדיקות רפואיות שנדחו בחודשים האחרונים בשל ריבוי האירועים מטעם העירייה. הבוקר כאמור הושלם ההליך בהצלחה וראש העיר צפוי לשוב לשגרת עשייה רשמית בימים הקרובים.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








